Körömlakkozás

Evelin kócosan, mezitláb jött ki a fürdőszobából. Már majdnem tizenkét óra! Türelmetlensége egyre fokozódott.

Egész délelőtt azt a bizonyos telefont várta. Mit tegyen,hogy az idő teljen? Gondolta kilakkozza a körmeit. Hangulatának megfelelően a fekete színt választotta. Gyűjteményéből kiemelte, s felrázta az üveg tartalmát. Többször is megtette, nehogy szemcsés maradjon a tartalma.Lassan letekerte a kupakot. Orrát megcsapta a lakk nehéz illata. Milyen jó hogy nem kell formára vágni a körmeit, tegnap már megtette. Ujjról ujjra óvatosan kente rózsaszín, ovális körmeit. Majd száradás után újra ismételte. Legyezte a levegőt, hogy minél gyorsabban száradjon. A lakk maró illatát az egész szobában érezni lehetett.Tűrhető, nézte végig szép ,hosszú ujjait. Kitárta a szoba ablakait, a rajta beszűrődő napfény sem javított hangulatán.

Közben egyre feszültebben várta a piros telefon csörgését.Tekintetével bűvölte ezt az eszközt, mintha hatni akarna rá. Mégsem szólalt meg!

Toporzékolni kezdett, majd felöltözött, s elviharzott otthonról.Már nem érdekelte a hívás! Nem akart tudni senkiről és semmiről!

V. Nagy Ágnes
Author: V. Nagy Ágnes

  V. Nagy Ágnes az Irodalmi Rádió szerzője. Négy-öt éve foglalkozom novellák írásával. Jó történet mesélőnek mondanak. Az életből vett aktuális információkkal szolgálok. Érdekes karaktereket jelenítek meg. Olyan szituációkat, amelyeket az emberek észre sem vesznek, de a végén mégis rácsodálkoznak. Többnyire egyperces formákban. Abban reménykedve, hogy e rohanó világban ennyi idejük még jut az írásaim elolvasására. Novelláim változatos témájúak, lekötnek, szórakoztatnak. Napi útravalónak is nagyon jók. Munkáim több antológia és irodalmi folyóirat is közölte már. Nyomtatásra készen áll az első kötetem.

Megosztás
Megosztás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

− 1 = 3

Fiamnak

Ez a seb már sose gyógyul, s e gyász úgy fáj  Hogy is tudná elengedni egy szülő a fiát?  Annyi dédelgetett remény, és szeretet után 

Teljes bejegyzés »

Tollam az életem

Edit Szabó : Tollam az életem Reggeli kávé asztalon, szemüveg vár a könyvlapon, kecses becses. Verseket fogok olvasni, szeretem lapot forgatni, kedves nekem. Régi költészet

Teljes bejegyzés »

Bodza és Tappancs egy napja

Bodza és Tappancs két vidám és furfangos törpe schnauzer, egy vidéki faluban, egy hatalmas ház, hatalmas udvarán boldog kutyaéletet élnek. Talán túlságosan is, ugyanis mindig

Teljes bejegyzés »

Beteljesedés

Beteljesedés   Bár csapdosok, mégis helyben állok, Összefüggéstelen forgó kergebirka, Szárnyra kapok, fel sohasem szállok, Szabadedzés vas szívemnek titka,   Hogy magasan szárnyaljak a légben

Teljes bejegyzés »

Én vagyok ki szólok

Edit Szabó : Én vagyok ki szólok Én vagyok,ki szólok hozzátok, kinek verseit olvassátok, és vállalom minden soromat, szavaim a szívemből szólnak ! Átadom nektek

Teljes bejegyzés »

Égig érő…

Egy óriás karácsonyfa állt a szoba sarkában. Lehet, hogy csak azért tűnt oly nagynak, mert én igen pici voltam. Egészen a plafonig ért. Az „égig”!

Teljes bejegyzés »