Alkotók

 Itt megismerheted aktív alkotóinkat.
A kiválasztott profilképre kattintva olvashatod bemutatkozásukat, alkotásaikat.

Amennyiben Te is szeretnél alkotóközösségünk tagja lenni, jelentkezz a szerkesztőknél e-mail-ben.
(Első lépésként küldd be néhány versed vagy rövidprózád.)

Bemutatkozás :
Zsoldos Árpád és Adrienn vagyunk, férj és feleség. Miskolci házaspárként vezetjük és szerkesztjük az Irodalmi Rádiót. Életünk és hivatásunk, hogy alkotóinknak minél több és minél színvonalasabb megszólalási, megjelenési lehetőséget teremtsünk. A cél elérése érdekében készítjük rádióműsorainkat, hangzó és nyomtatott kiadványainkat, elektronikus köteteinket és galériáinkat. Szerzőinknek segítünk kötetük kiadásában, a teljes...
Telefonszám: :
+36706168684
Bemutatkozás :
Technikai adminisztrátor
Telefonszám: :
06 30 959 0035
Bemutatkozás :
Szakáli Anna az Irodalmi Rádió legjobb szerzője 2013. cím birtokosa. 1952. január 1-jén születtem Zamárdiban. Bogláron érettségiztem 1970-ben. Ügyvitel technikus, majd okleveles ügyvitelszervezői végzettséggel dolgoztam a Dunántúli Regionális Vízműnél 1986-ig, majd a Gábor Dénes Számítástechnikai és Műszaki Főiskolán okleveles ügyvitel és folyamatszervezői képesítést szereztem 1991-ben. 2009-ben mentem nyugdíjba. Első novellám...
Bemutatkozás :
Fazekas Imre Pál (1930-2020) az Irodalmi Rádió legjobb szerzője 2012. cím birtokosa, posztumusz szépirodalmi életműdíjas költőnk. “Félve néztem szét a világban. Mit keresek én ott, ahol az ember fiának van anyja is apja is, és mégis teljesen árva. Talán ennek köszönhetem, hogy hamar szétnéztem a világban. Arra ösztönzött gyermekkorom óta,...
Bemutatkozás :
Kardos Katalin az Irodalmi Rádió előadója.
Bemutatkozás :
Fenes Tibor az Irodalmi Rádió szerzője. Ezt írták rólam, meg egy kicsit én is: 1969-ben Salgótarjánban született, négy évig tanult az egri tanárképző főiskolán, majd Budapestre költözött, és azóta is a fővárosban él. Időközben elvégezte az Eötvös Loránd Tudományegyetem magyar és történelem szakát is. Fenes Tibor életében együtt jár az...
Bemutatkozás :
Fuchs Izabella az Irodalmi Rádió szerzője. “Tudom, – annak ellenére, hogy néhány versem és írásom megjelent újságban és irodalmi folyóiratokban, volt velem beszélgetés a rádióban és a televízióban, és ott elhangzott versem is, sőt, megjelent már két önálló kötetem, mégis műkedvelő író vagyok. Nem “művészi értéke” miatt tartom fontosnak az...
Bemutatkozás :
Gáthy Emőke az Irodalmi Rádió szerzője. “Nevem hivatalosan Bihary Zsoltné; barátaimnak Emőke, három fiamnak anyu, két nagyobbik unokámnak nagymama, a legkisebbnek MM, azaz Emem. Életem egyszerre egyszerű és bonyolult. Megszülettem, tanultam, aztán magam is tanítottam. Harmincnyolc esztendeig orosz és francia nyelvet ugyanabban a fővárosi középiskolában. Bonyolulttá bizonyos szövevényes kapcsolatok teszik,...
Bemutatkozás :
Gy. Szita Zsuzsa az Irodalmi Rádió szerzője. “Pár mondatban hogy írjam le hetven év történéseit? Gyermekkoromat a II. Világháború fémjelezte, kamaszkoromat a diktatúra, majd a jövőbe vetett reménység. Verseimet hétéves koromtól leírtam, előtte csak szavaltam azokat. A kort, amiben éltem, érzelmeimen átszűrve rögzítettem, és verseim olyanok voltak, mint az évek,...
Bemutatkozás :
Rózsa Iván az Irodalmi Rádió szerzője. Pécsett, az ikrek jegyében születtem, 1959. május 27-én. Tehát tüke pécsi vagyok. Szülővárosomban érettségiztem, a Nagy Lajos Gimnáziumban, 1977-ben, kémia tagozaton. Igaz, általános iskolában matematika tagozatos voltam. A pesti Közgázon, külgazdaság szakon diplomáztam 1984-ben, majd 1986-ban az Újságíró Iskola külpolitika szakát fejeztem be. Az...
Bemutatkozás :
Kálmán Eszter az Irodalmi Rádió szerzője. “Kálmán Eszter vagyok, 1970-ben születtem, magyartanári és könyvtárosi végzettséggel rendelkezem. Még tizenéves koromban kezdtem verseket és novellákat írni. Az irodalmon kívül a művészet szinte minden ága érdekel, művészettörténetet is tanultam, rajzoltam, festettem, fotózok, most éppen amatőr filmezek, legutóbb a Faludi Nemzetközi Amatőrfilmszemlén elsőfilmes kategóriában...
Bemutatkozás :
Mészáros Ildikó az Irodalmi Rádió legjobb szerzője 2016 cím és díj birtokosa. Mészáros Ildikó vagyok, és az Alföld közepén található Fegyverneken lakom és alkotok. Érdekes utazásra hívlak meg Benneteket a verseimen keresztül. Bejárhatod velem az ÉLET minden zeg-zugát, a Földtől az Égig, az örömtől a szenvedésig.
Bemutatkozás :
Sárváry Mariann az Irodalmi Rádió szerzője Végzettségeim:2015: mesterpedagógus2002: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán közoktatás-vezető és pedagógus szakvizsga1986: Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán magyar – történelem szakos középiskolai tanár Tudományos fokozatom:1994-ben bölcsészdoktori fokozatot szereztem az ELTE Bölcsészettudományi Karán a történelem segédtudományaiból. (dr. univ) Publikációim:1991: A meszleni Meszleny...
Bemutatkozás :
Haupt-Kutas Mónika az Irodalmi Rádió szerzője. Budapesten élek a családommal. Jelenleg otthon töltöm a napjaimat a kislányommal, aki tavaly nyáron született. A német nyelv, amelyet hivatásom nagy részében tanítottam, mára már egyben a hobbimmá is vált. Tanító diplomám mellett fordító szakon is végeztem a Miskolci Egyetemen, és szívesen foglalkozom főként...
Bemutatkozás :
Szűcs Ilona az Irodalmi Rádió szerzője. Szűcs Ilona vagyok, 61 éves nagymama. Egy évvel ezelőtt kezdtem verseket írni, sőt néha rövidebb prózát is. Írtam már mesét és gyerek verseket, Zsófia unokám 12 éves és nagyon sok jó ötletet ad nekem. Egyébként élem a nyugdíjasok életét, három unokám van, ők Gabriella...
Bemutatkozás :
Szilágyi Katalin az Irodalmi Rádió szerzője. Mottó: ”Tisztelet, becsület, szeretet” (Édesapám, Szilágyi Ferenc után szabadon) Szüleimmel és húgommal boldog, családias gyerekkorom volt. Kiegyensúlyozott felnőtté válásom még szinte be sem fejeződött, amikor belecsöppentem egy harminc év alatti, két gyerekkel egyedül maradt anyuka szerepkörébe. Mérhetetlen csalódásom elindított egy íráskényszert, melyben jó pár...
Bemutatkozás :
Petres Katalin az Irodalmi Rádió szerzője. 1959 április 5-én születtem, Budapesten. Budán nőttem fel, társbérletben nagyon egyszerű család legkisebb, harmadik gyermekeként. Alsó tagozatos koromban megkérdezte az osztályfőnököm, bizonyára egy felmérés kapcsán, hány könyvünk van otthon, én akkor 11-ről számolhattam be az iskolai tankönyveket kivéve. Viszont jártam könyvtárba, csodálatos tanáraim is...
Bemutatkozás :
Maya Hall az Irodalmi Rádió szerzője. 1956 júliusában születtem, Budapesten, a családom azonban Baranyából származik, s engem is sok emlék köt oda. Gyerekkoromban sokat barangoltam a Mecsek erdeiben. Elvarázsolt a táj szépsége, a természet csodás csendje. Ott kezdődött ismerkedésem az állatokkal, a kíváncsiságom a gyógyító növények és a különféle ásványok...
Bemutatkozás :
Boda Zsófia Borbála (Buksi) az Irodalmi Rádió szerzője. 1981. április 7-én születtem, Tatabányán. A tatai Eötvös József Gimnáziumban érettségiztem. Miután nem vettek fel az Állatorvosi Egyetemre sem, így a PATE állattenyésztő mérnöki szakán voltam diák, majd a győri SZIF-en és SZE-en végeztem el főiskolai szinten a környezet- és településmérnöki szakot....
Bemutatkozás :
Potyó Katalin Borbála az Irodalmi Rádió szerzője.2008 márciusában kezdtem írni. Az egyetem első évében.Első múzsám ki más lett volna, mint egy elérhetetlen, vagy annak hitt férfi. Azóta múzsák jöttek, mentek. Az egyetem véget ért. Az írás folytatódott. Olykor melankóliával, olykor boldogsággal fűszerezve.  
Bemutatkozás :
Dr. Hutás Mihály az Irodalmi Rádió szerzője. Verset gimnazista korom óta írogatok. Édesanyám, aki jelenleg 101 éves, 100 éves születésnapjára írtam életrajzi kisregényt, de más prózai művekkel is kacérkodtam. Évekkel ezelőtt egy novellámmal pályázatot nyertem. Aktív orvosi munkám: jelenleg reumatológusként három munkahelyen, nagy családom adta feladatok ellátása, nomeg a klasszikus...
Bemutatkozás :
Tóth Zoltán az Irodalmi Rádió szerzője. Kereső vagyok. Keresem azokat az apró részleteket, amik bármely művet elgondolkodtatóvá tesznek. Azokat az apró mozzanatokat, gondolatokat, helyzeteket, találkozásokat és megoldásokat keresem, amelyek napokkal, hetekkel, hónapokkal, évtizedekkel egy mű elolvasása után azt a bizonyos „Aha!” felismerést keltik. Tisztelem azokat, akik zsigerből képesek ilyen műveket...
Bemutatkozás :
Varga János az Irodalmi Rádió szerzője. A múlt században születtem, 1940-ben, Budapesten. ’56 szele mint tizenhat évest megérintett, de a külvároson hamar átszáguldottak az orosz tankok, csend maradt utánuk. Gimnázium, érettségi, majd Pécsre jelentkeztem Orvos Egyetemre, helyhiány miatt tapasztalatszerzésre küldtek, az idegsebészeten mint műtős segéd tanultam az életet egy évig....
Bemutatkozás :
Török Nándor az Irodalmi Rádió legjobb szerzője 2017. cím birtokosa. 1965-ben születtem, a felvidéki Lelesz községből származom. Gimnáziumi tanulmányaimat Nagykaposon és Selmecbányán végeztem. 1989-ben szereztem kertészmérnöki diplomát Budapesten. Azóta itt élek. Első verseimet az egyetemi évek alatt írtam, majd kb. 20 év szünet után, 2010-ben újra az írás felé fordultam....
Bemutatkozás :
Méry Anne az Irodalmi Rádió szerzője. Foglalkozásom jogász, 31 éve vagyok a pályán. A Miskolci Egyetemen szereztem meg doktori oklevelem, és Budapesten szakvizsgáztam. Házasságom „egyidős” a hivatásommal, ugyanis az utolsó egyetemi évek alatt házasodtunk össze. Férjem üzletember, teljesen más gondolkodással, elvekkel és szemlélettel. Két fantasztikus gyermekem van: a fiam meteorológus,...
Bemutatkozás :
Jacsó Pál az Irodalmi Rádió szerzője. Ügyvédként, 20 éve hétköznapjaim jó részét mások problémáinak megoldásával töltöm – így akaratlanul, saját magamnak is beszerzek néhányat -, ennek ellenére úgy érzem sikerült életvidám, kiegyensúlyozott személyiségnek megmaradnom. Szabadidőmben hobbiként lovakat tartok és borászkodom, így a kétkezi munka sem áll távol tőlem. Érdekel a...
Bemutatkozás :
Pánti Irén az Irodalmi Rádió szerzője. Püspökladányban születtem az általános és a középiskolát ott végeztem el..A szüleim fizikai munkakörben dolgoztak, hárman vagyunk testvérek. A családból..és a távolabbi rokonságból is én voltam az első, aki tovább akartam tanulni Nem volt könnyű ehhez a szülői támogatást megszerezni..A József Attila Tudományegyetem Jogi Karán...
Bemutatkozás :
Mitiner Mária az Irodalmi Rádió szerzője. Tamásné Mitiner Mária vagyok, egy jászsági kis faluban élek. Férjemmel fiatal korunk óta kitartunk egymás mellett, valóban jóban és rosszban is. Két nagy lány édesanyja vagyok. Vendéglátósként saját kis vendéglátós egységünket vezetem. Gyerekként írogattam verseket, majd nagyon sokáig kimaradt ez az életemből. 2012-ben egy...
Bemutatkozás :
Császár József az Irodalmi Rádió szerzője Bihardiószegen születtem 1942 szeptemberében. A történelmi események úgy hozták, hogy gyermekkorom meghatározó részének estéit lámpafényes szobában, nagymamámnál – Bihardiószegen – töltöttem az Ő és meséi társaságában. Szüleim Magyarországon, én és húgom Romániában. Hosszú idő után, 1950-ben – sok huza-vona után – térhettünk haza szüleinkhez....
Bemutatkozás :
Fazekasné Szabján Erika az Irodalmi Rádió szerzője Kisgyermekként azt mondták rám, hogy nagy a fantáziám, ennek ellenére nem kedveltem az irodalmat. Ma is leginkább reál beállítottságú embernek tartanak. A mesék birodalmában szerettem élni, de az élet nem ezt várta el tőlem. Igazság érzetem miatti lázadásaim sem tanáraimnak és későbbi munkahelyi...
Bemutatkozás :
Pocsai Piroska az Irodalmi Rádió szerzője Nagy Andrásné a nevem, Pocsai Piroskaként anyakönyveztek Nyékládházán 1953-ban. Itt éltem középiskolás koromig szüleimmel és négy testvéremmel. A családban úgymond én voltam a „vakarék”, így a szeretet és kényeztetés ezer ágról szállt reám. A középiskolát 1968-ban Tiszaszederkény-Leninvárosban kezdtem, azóta itt élek családommal. Mióta nyugdíjas...
Bemutatkozás :
Juhász Anikó Három meghatározó város van az életemben: Budapest, Kecskemét, Szeged. Mindegyikben otthon is vagyok, s megtapasztaltam az idegenség érzetét is. Vagy azért, mert túl korán el kellett jönnöm,  vagy mert a város perifériájára szorultam, vagy mert felnőttként érkeztem oda, s hiányoztak a gyermekkor tartólécei. Feszültség, zárkózottság – ugyanakkor sokfelé,...
Bemutatkozás :
Deák Mária az Irodalmi Rádió szerzője. Az írás számomra a hétköznapi kreatív önkifejezés azon módja, ami boldogabbá tesz. A Gerecsében élek, szociális területen dolgozom. 2015. májusától írok rendszeresen amatőr szerzőknek szóló webes felületen.Több antológiában jelent meg versem és prózám.  A Holnap Magazin szerzője és az Irodalmi Rádió, alkotó közösségének tagja...
Bemutatkozás :
Szabó Edit az Irodalmi Rádió szerzője. Szabó Béláné, Szabó Edit két gyermekes özvegyasszony vagyok. Bőcsön élek 38 éve. Közgazdasági végzettségem van. Életem során nagyon sok emberrel kerültem kapcsolatba, többször töltöttem be vezetői pozíciókat. A legfontosabb számomra mégis a bőcsi Általános Iskolában titkárként eltöltött 15 évem. Megismertem a gyerekeket, találkoztam a...
Bemutatkozás :
Nádasi Katalin az Irodalmi Rádió szerzője. Későn kezdtem írni. Oktató- és kutatófilm műfajban, bő két évtizednyi szenvedéllyel és elhivatottsággal végzett film gyártásvezetői, majd stúdióvezetői munka után, az élet úgy hozta, hogy egyik szülőnk betegsége miatt a következő két évtizedet otthoni betegápolással töltöttem. Bevallom, voltak kétségeim, hogy egy ilyen pörgős és...
Bemutatkozás :
Juhos Viktor az Irodalmi Rádió szerzője. 1967. március 23-án Budapesten láttam meg a napvilágot, melyet azóta is csodálattal szemlélek. Az irodalom és a képzőművészet mindig nagy hatással volt rám. Alkotásaimmal remélem sikerül gondolatokat ébreszteni.
Bemutatkozás :
Szolnoki Irma az Irodalmi Rádió szerzője. Azaz Kovács Sándorné. 1955-ben születtem, Gödöllőn. Itt élek férjemmel és két fiammal. Műszaki végzettségemet a mátyásföldi Corvin Mátyás Híradástechnikai Szakközépiskolában szereztem. Szeretem a szépirodalmat, imádok olvasni, de írással nem foglalkoztam. 2015-ben egy novellámat feltettük férjem facebook oldalára. Sikere lett. Ismerőseink újabb és újabb történeteket...
Bemutatkozás :
Grosch-Horváth Evelin az Irodalmi Rádió szerzője. 14 éves vagyok, 2002. június 6-án születtem Salgótarjánban. Kiskorom óta érdeklődtem az irodalom iránt, ehhez képest elég kevés könyvet olvastam. Inkább a fantáziámra hagyatkoztam. Versek is jelentek meg a fejemben kiskorom óta. Anya biztatott, hogy írjam le ezeket, de nem hallgattam rá. Végül leginkább...
Bemutatkozás :
Szohner Gabriella az Irodalmi Rádió szerzője. Hatvanban születtem 1955-ben. Itt tanultam, itt dolgoztam, jelenleg is itt élek. Öt éve kezdtem papírra vetni tapasztalataimat, gondolataimat, érzéseimet. 2015-ben jelent meg első elbeszélés kötetem „Tépett kendők” címmel. A megjelenés után különböző országos pályázatokra küldtem novelláimat, ezekkel rangos helyezéseket értem el a neves irodalmi...
Bemutatkozás :
Holéczi Zsuzsa az Irodalmi Rádió szerzője. Holécziné Tóth Zsuzsa vagyok, nyugdíjazásomig egy bankban dolgoztam vezető beosztásban. Az Alföldön egy kis faluban születtem, ezután Kecskeméten éltem a férjemmel és fiammal, de egy szakmai kihívás miatt tizenhat évvel ezelőtt Piliscsabára költöztünk. Nyugdíjasként szellemi elfoglaltságot is kerestem,  előbb nyelvtanulásra gondoltam, majd kis idő...
Telefonszám: :
70/6340808
Bemutatkozás :
Kurucz Tímea az Irodalmi Rádió szerzője. Született: 1978 Lakhelye: Budapest Időközönként előfordul velem, hogy mesét írok. Ilyenkor egy párhuzamos valóság nyílik meg előttem. Egy átformált univerzum, ahol a kicsit sem tökéletes, de nagyon is szerethető állatok, manók és tündérek szerves részei az emberi világnak, azon – szándékosan vagy éppen szándékaik...
Bemutatkozás :
Steinsits Róbert az Irodalmi Rádió szerzője. Steinsits Róbertnek hívnak, Budapesten születtem és itt is élek,mióta az eszem tudom.Bár Pesti vagyok,a szakmám nagyon is a vidékhez köt,baromfi és kisállattenyésztő a böcsületes végzettségem. Igaz sok éve már,mint kereskedő keresem a kenyerem.Nagyon szeretem az irodalmat,a kimondott és leírott szép szavakat,a könyvek,mindig is,a lelkem...
Bemutatkozás :
Budai Zsuzsa az Irodalmi Rádió szerzője. Budai Zsuzsa: Pár sor magamról…… Cinkota nekem a világ közepe, az életem itt kezdtem én el. Általános iskolában szerettem olvasni, faltam a regényeket meg Adyt és a Petőfit. Érettségi után dolgozni kezdtem, a sors közbe szólt és balesetet szenvedtem. Akkor elővettem a papírt és...
Bemutatkozás :
Kovács Éva az Irodalmi Rádió szerzője. Szakáldon születtem 1941. június 20-án. Négyen voltunk testvérek, én voltam a legkisebb. Az általános iskolát szülőfalumban, a gimnáziumot Miskolcon végeztem. Ezt követően gyógyszerész asszisztensi képesítést szereztem és a Gyógyszertári Központban dolgoztam. 1964-től felvettek az OTP-hez, majd a Pénzügyminisztérium Továbbképző Intézetében tanultam és mérlegképes könyvelői...
Bemutatkozás :
Akai Katalin: Nagyné Akai Katalin vagyok, Budapesten élek. Akai Katalin néven diákkoromtól írok prózát és verset egyaránt. Tanáraim segítségét, biztatását köszönöm. Az Irodalmi Rádiónál értek az első sikerek, ma is hálás vagyok érte. Több irodalmi magazin és folyóirat szerzője vagyok, számos irodalmi közösség megtisztelt azzal, hogy tagjai közé fogadott. Huszonhat...
Telefonszám: :
+36 30 261 0753
Bemutatkozás :
Szabó Edit Irma az Irodalmi Rádió szerzője. Boltizárné Szabó Edit vagyok, írói néven Szabó Edit Irma.Gyulán születtem, Sarkadon élek a családommal.Hivatásom óvodapedagógus, jelenleg óvodavezetőként dolgozom egy kis községben.Néha csak játszom a szavakkal, az összecsengő rímekkel, a vers zeneiségével.A gyermekverseim mutatói a játékosság, és a humor. Ritkán írok, de olyankor a...
Bemutatkozás :
B. Moravetz Edith az Irodalmi Rádió szerzője. 1945. március 4-én születtem Grazban. A világháború végén szüleimmel visszatértem Erdélybe, Besztercére. Itt nevelkedtem csodás környezetben, három öcsémmel, szerény körülmények között, de szerető családi körben. Édesapánk tragikus hirtelenséggel fiatalon meghalt, ekkor Édesanyánk úgy döntött, hogy repatriálását kéri gyermekeivel nagyszüleinkhez. Így kerültem érettségi után...
Telefonszám: :
+36-20-310-4096
Bemutatkozás :
Nyul-Donka Balázs az Irodalmi Rádió szerzője. 1975-ben születtem Budapesten. Különös érzékenységet kaptam a Jóistentől a művészetek iránt. Szeretek írni, olvasni, énekelni, rajzolni, festeni. Hosszú perceket képes vagyok elálldogálni egy festmény vagy egy szobor előtt. Hálás vagyok azért a kegyelemért, hogy kaptam egy csipetnyi tehetséget. A művészi önkifejezés lehetősége olyan adomány...
Bemutatkozás :
Szabó-Kasornya Ágnes az Irodalmi Rádió szerzője. Elsősorban költőnek tartom magam, holott szép számmal születnek már prózai írásaim is. A költészet nekem olyan elhivatottság, mint orvosnak a gyógyítás, és olyan belső létszükséglet, mint gyereknek a szerető mosoly. Éppen ezért igyekszem követni a neves költők által rám és ránk bízott hagyományokat és...
Bemutatkozás :
Takács Mária az Irodalmi Rádió szerzője.1955. január 4-én születtem, Budapesten.Mindig mosolygó, romantikus, háromszoros nagymama vagyok, aki lelkiekben még mindig a gyermekkorát éli.Édesapámat nagyon korán elvesztettem, hiánya a mai napig elkísért. De hiszem és vallom, hogy mindig lehet jobb, és jobb akkor is, ha néha-néha mély gödörben érezzük magunkat.Verseim alapjául az...
Bemutatkozás :
Zöld Attila az Irodalmi Rádió szerzője. Erdély szívében, Gyergyószárhegyen születtem. Szüleimnél fellelhető fényképek alapján, kemény tél lehetett: a szülői ház udvarát méteres hó borította, anyám, s nagyszüleim nevetnek (a fotókat apám készíthette, ő nincs rajta). Boldogan nevet mindenki, én eközben békésen „álmodozom” anyám ölelésében. Gyerekkorom csodálatos emlékei ott, a gyergyói...
Bemutatkozás :
Dr. Katona Márta az Irodalmi Rádió szerzője. Nem először ragadtam tollat, hogy leírjak egy történetet. Orvos vagyok, több évtizede dolgozom, mint gyermekgyógyász; súlyos állapotú újszülötteket és szívbeteg gyermekeket gyógyítok. Munkám során, az intenzív osztályon számos elgondolkodtató, vagy éppen megrázó emberi sorsnak, megindító eseménynek voltam tanúja, amely mellett nem tudtam csak...
Bemutatkozás :
Buglyó Juliánna az Irodalmi Rádió szerzője. Balmazújvároson születtem, ma is itt élek. Alsó tagozatos gyermekek tanításával foglalkozom, melyhez a képesítést a Debreceni Kölcsey Ferenc Tanítóképző Főiskolán szereztem. Két felnőtt fiam van. 2017 óta vagyok tagja az Irodalmi Rádiónak. Ebben az évben 3. helyezett lettem az “év pedagógusa ” pályázaton. Rendszeresen...
Bemutatkozás :
Papp János az Irodalmi Rádió szerzője. Köszöntöm a kedves irodalmat kedvelő látogatót és érdeklődőt!Nagy megtiszteltetés számomra, hogy ennek az alkotó közösségnek tagjaként számíthatok őszinte érdeklődésére. Hála van szívemben, hogy ezen a csodálatosan szép magyar nyelven szólíthatjuk meg egymást. Papp János vagyok, hívő keresztény családapa, férj, munkatárs, alkotó ember.Szekszárdon születtem 1975-ben....
Bemutatkozás :
Fekete Zoltán az Irodalmi Rádió szerzője. Nyugdíjas, magyar-történelem szakos középiskolai tanár vagyok. Sajóhídvégen születtem 1935. február 4-én. Szüleim földművesek voltak, 12 kataszter holdon gazdálkodtak. Az elemi iskola négy alsó osztályát Sajóhídvégen végeztem, a négy felsőt (akkor már általános iskolát) Sárospatakon, ahol osztálytársam volt Lázár István, a Kiált patak vára című...
Bemutatkozás :
Szabóné Neuschel Marianna az Irodalmi Rádió szerzője. Füzesabonyban élek. A MÁV nagy családjában, immár több évtizede dolgozom. Az írás számomra a szabadidőm kellemes eltöltését jelenti, valamint érzéseim visszatükrözését. Ha szomorúság, bánat vagy öröm ér, egy belső hang hatására fogalmazódnak meg bennem a gondolatok, melyeket előszeretettel írok meg vers formájában. Szívesen...
Bemutatkozás :
Kőnig Eszter az Irodalmi Rádió szerzője. Rendszerváltás hajnalán születtem, szüleim szívébe meglepetést csepegtettem, Hiszen ők fiúnak vártak, nevemnek Bendegúzt szántak. Gyermekkoromban sok történetet hallgattam, Ezekből aztán fejben saját mesét faragtam. Úgy éreztem, hogy ebben nincs művészet, akkor még nem tudtam mi az a költészet. Most sem igazán ismerem a mikéntjét,...
Bemutatkozás :
Beck Brigitta az Irodalmi Rádió szerzője. Beck Brigitta vagyok, 19 éves. Megtehetném, hogy hosszú bemutatkozást írok magamról, de úgy gondolom, a verseim sokkal többet elárulnak rólam, mint amit ide le tudnék írni. Egyszerű szavakkal kifejezhetetlen mindaz, amit egy alkotással közölni lehet. Azért van szükség művészetre, hogy bármit el tudjunk mondani....
Bemutatkozás :
Farkas Ilona az Irodalmi Rádió szerzője. Téten születtem 1942-ben. A gimnáziumi érettségi és a főiskola elvégzése után tisztviselőként dolgoztam. Mindig rajongtam a költészetért. Diák koromban több szavalóversenyt nyertem. Versírásra három évvel ezelőtt szántam rá magam. 3 hónap múlva megjelent egy versem a Kisalföld megyei napilapban. Lelkesen folytattam tovább a versírást....
Bemutatkozás :
Benedek Erzsébet az Irodalmi Rádió szerzője. Benedek Erzsébet néven születtem Miskolcon, iparos családból. Szinte egész életemet Miskolcon étem. 2018-ban költöztem Budapestre, gyermekeimhez.Az irodalom és vers szeretete mindig életem része volt. Írással csak nyugdíjas koromban kezdtem intenzíven foglalkozni. Igaz, már gyermekként is leírogattam, ami gondolataimban megfogant, de csak saját magamnak. Folyamatosan,...
Bemutatkozás :
Bognár Mária az Irodalmi Rádió szerzője Bognár Marcsi, egy magyar szakos tanító vagyok. Régóta foglalkozom írással, de eddig még nem próbálkoztam a publikálással. Most, a hét hónapos kislányom születése óta több, ötletesebb gondolatokat tudok rögzíteni. Kedvencem a meseírás, amiket magam illusztrálok. Tanulmányt, riportot, emlékezéseket készítettem. Jelenleg kettő könyvemet szeretném kiadatni....
Bemutatkozás :
Szabó Veronika az Irodalmi Rádió szerzője. Nyírteleken születtem, jelenleg Nyíregyházán élek. Korai irodalmi érdeklődésemre nagy hatást gyakoroltak a szüleimtől, a nagymamámtól és az első tanítómtól hallott mesék, valamint a Petőfi Rádió régi irodalmi műsorai. Az első verseimet 12 éves koromban írtam, azok sajnos már nincsenek meg. Hosszú ideig szabadidő hiányában...
Bemutatkozás :
Pataky Tünde az Irodalmi Rádió szerzője. 2016-ban az United kiadó gondozásában megjelent "Pamacs mesék” című mesekönyvem. 2017-ben az Országos Mécs László Irodalmi Társaság jelentette meg "Mesélj még Mormogó" című mesém. A Magyar Irodalmi Ház "Zűrhajó” című szerkesztés alatt álló könyvében "Játéknyuszi" című mesém jelenik meg. Az Irodalmi Rádiónál "Tavaszcsalogató mese”...
Bemutatkozás :
Kapusi Edit az Irodalmi Rádió szerzője. A nevem Kapusi Edit.1968. július 28-án születtem Debrecenben. Itt is élek már több mint 30 éve. Két nagy fiam van. Az idősebbik fiam Máté, ő 29 éves, és ugyan azon a napon született, mint én. A másik gyerekem 21 éves. Az ő neve Soma.Saját...
Bemutatkozás :
Guti Csaba az Irodalmi Rádió szerzője. 1982-ben születtem Debrecenben. Életem nagy részét a Hajdúságban töltöttem, majd immáron tíz éve Dabasra költöztem, és véglegesen letelepedtem. Az olvasás nagy szenvedélyem volt gyerekkorom óta. Mindig is úgy gondoltam, hogy a könyv jó útitárs, így akárhová mentem, soha nem maradt el mellőlem az aktuális...
Bemutatkozás :
Németh Zsolt László az Irodalmi Rádió szerzője. „Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.”Valahogy ez a nagyszerű gondolat mindig elkísér, akár alkotás közben is. Aki leírta zseniális ember volt, etalon, a mindenséggel mérhető. Sokszor gondolok azokra a nagyszerű művészekre akik gyermekkoromtól fogva hatással voltak rám, lehet akár zenész,...
Bemutatkozás :
Buday Anikó az Irodalmi Rádió szerzője. 1955-ben születtem Zsámbékon, ma is itt élek ebben a csodálatos fekvésű gyönyörű városban. Szociális nővérként dolgozom, munkám sokszor elszólít itthonról, ilyenkor az írás tölti ki a család hiányát. Novellaírással kezdtem, a versírás később társult a novellaírás mellé. Apevával, mint versformával, nem olyan régen találkoztam....
Bemutatkozás :
Faust Pintér Lilla az Irodalmi Rádió előadója kétszeres legjobb előadó díjazott A vers néma. Adj neki hangot! A vers könyvben halott. Keltsd életre! Mi a szavalás? A vers föltámasztása papírsírjából. (Kosztolányi Dezső)    Jeney András: Lilla-dal Lilla, e név csupa dallam, l-betű tánc, csupa trilla, Éjszínű szellőben hajladozó kecses ív....
Bemutatkozás :
Pelesz Alexandra az Irodalmi Rádió szerzője. Tizenhat éves korom óta írok. Voltak időszakok, amikor nem ragadtam tollat, de a szívem mindig visszahúzott a papírhoz, mégpedig azért, mert írás közben a szabadság olyan fokát élhetem meg, amelyet máskor soha. Lehetek bárki, bárhol, bármennyi ideig. Belemerülhetek az emberi lelkekbe. Írás közben nincsenek...
Bemutatkozás :
B. Torda Hajnal az Irodalmi Rádió szerzője. Az én bakancslistám nem lenne teljes, ha az írást meg sem próbálom. Naivan azt vártam, hogy valaki egy művemmel beszalad egy szerkesztőségbe, vagy minimum egy mecénás felkarol és egyengeti az utamat. Nos természetesen a dolog nem így lett. Torda Hajnalként láttam meg a...
Bemutatkozás :
Rinyu Gáborné az Irodalmi Rádió szerzője. Egy kedves barátnőm bíztatott életem egyik legnehezebb szakaszában, hogy vezessek naplót, írjak le mindent, ami foglalkoztat. Megfogadtam a tanácsát, s egyre többször fogtam tollat. A terápia bevált. Másik tanár barátnőm, aki egyben kolleganőm is volt anno, s közben folyamatosan foglalkozott másik szakterületével a pszichológiával...
Bemutatkozás :
Dudás Éva az Irodalmi Rádió szerzője. Régen, 1963-ban születtem. Nyelvszakos tanár vagyok, egész életem a tanítással és tanulással telik. Szerencsére a nyelv és az irodalom szorosan összekapcsolódik, így a two in one csomagban nem csak a nyelvtan, a kiejtés, a szókincs stb. van jelen, hanem a tanított/tanult nyelvek gyönyörűséges irodalma...
Bemutatkozás :
Klotz Mária az Irodalmi Rádió szerzője Klotz Mária vagyok, szívesen írok, énekelek és fotózom. Gyakorló (német nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár) és elméleti (Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Oktatási Hivatal) pedagógiai tevékenységem mellett újságírói és főszerkesztői feladatot is ellátok. Korábban a Szentiváni Újságot, a SzóljMár-t, a Szentiváni Tükör általam alapított...
Bemutatkozás :
G. Nagy Éva az Irodalmi Rádió szerzője. Mint tudjuk az életünk útján mindig változunk. Jelenleg ez vagyok én, röviden:"Nagymamaként, mégis teljes vitalitással élem az életem. Erőm a tengerrel mérhető, a jövőbe vetett hitem óceánnyi, szeretetem végtelen. Egy 10 éves Csillagszemű, egy 7 éves Kópé, egy 5 éves Pillangó és egy...
Bemutatkozás :
Kóczi Rózsa az Irodalmi Rádió szerzője. Kóczi Rozália vagyok, 1952. április 13-án születtem Megyaszón. Szülőfalumban végeztem általános iskolai tanulmányaimat, majd a miskolci Herman Ottó Gimnáziumban érettségiztem. Felsőfokú tanulmányaimat a Nyíregyházi Bessenyei György Tanárképző Főiskolán és a Debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem Bölcsészkarán végeztem, ahol tudományos fokozatot szereztem. Közoktatás vezetői oklevelemet a...
Bemutatkozás :
Varga Árpád az Irodalmi Rádió szerzője. Viszonylag korai árvaságra jutásom ellenére alapvetően jó kedéllyel megáldottnak látom magam kívülről. Bár élénken érdeklődöm időnként a közélet és a közállapotok iránt, lírám alapanyagát jobbára saját tapasztalataimból, életutamból merítem, ugyanakkor szeretek elgondolkodtatóakat írni. Prózával egyelőre még komolyabban nem foglalkoztam, de céljaim között szerepel. Kedvelem...
Bemutatkozás :
Kristófné Vidók Margit az Irodalmi Rádió szerzője. Kristófné Vidók Margit vagyok, 1954. 10. 23-án egy alföldi kisvárosban, Kalocsán születtem. Pár évet tanyán laktunk, ami örökre meghatározta a viszonyomat a természethez és állatvilághoz. Életem legkülönlegesebb időszaka volt, ami emlékeimben mindig is a legszebb marad. Iskoláimat Uszódon, középiskolai tanulmányaimat Baján kezdtem, majd...
Bemutatkozás :
Budai Mónika az Irodalmi Rádió szerzője Budai Móni vagyok. Budapesten élek. Kertészmérnök és bérszámfejtő a végzettségem és mint bérszámfejtő referens dolgozom.Nagyon szeretem a verseket, főleg a haikukat. Nemrég kezdtem el próbálkozni a haiku írással és tanulással.
Bemutatkozás :
Kispál Gabi az Irodalmi Rádió szerzője Kispál Gabi néven ismernek a környezetemben, így ezen a néven írok. Hivatalos nevem Kispál Károlyné, férjemmel Budapesten élünk és dolgozunk. Mindig is írni szerettem volna. Korai korszakomról sajnos nincs pontos információ, de arra emlékszem, hogy ülök a drága, horgoló Nagymamám mellett és mesélek neki....
Bemutatkozás :
Történt az életemben két olyan meghatározó esemény, ami végett egy jó ideje arra, a számomra fontos kérdésre keresem a választ, mi végre vagyok itt? Mi az én feladatom ebben a földi létben? Merthogy van valami, ezt ma már biztosan tudom. Kézimunkázás, néhány kreatív tevékenység időről-időre hozott némi megnyugvást, azonban valahogy...
Bemutatkozás :
Bartók Julianna az Irodalmi Rádió szerzője. Életem java részét (a gyerekkort leszámítva) műszaki területen töltöttem. Vegyipari szakközépiskolába és vízügyi főiskolára jártam, később az építőiparban és a környezetvédelemben dolgoztam. De… mindig is nagyon érdekelt az irodalom, ami sok-sok éven át permanens olvasásban, kisebb újságok, kiadványok szerkesztésében, az internet megjelenésével pedig intenzív...
Bemutatkozás :
Teleki Bálint az Irodalmi Rádió szerzője. 1991. november 8-án születtem Budapesten, iskoláimat is itt végeztem, itt élek. 2016 elején végeztem jogászként az ELTE-n. Egy évig dolgoztam ügyvédjelöltként, jelenleg doktori tanulmányokat folytatok az NKE-n, kutatási területem elsősorban az Európai Unió joga. Első verseskötetem, a Télidő-kontinuum 2017 szeptemberében jelent meg a Napkút...
Bemutatkozás :
Baló Melinda az Irodalmi Rádió szerzője. Balóné Agg Melinda vagyok. Meséimet, verseimet Baló Melinda néven írom. Zala megyében, egy kisvárosban, Pacsán élek. Postaforgalmi Szakközépiskolában érettségiztem Vasváron, 1994-ben. 2003-ban megszületett egyetlen gyermekem, egy kisfiú. Az azt követő években kerültem közelebbi kapcsolatba a mesék világával. Ekkor kezdtem el meséket és gyerekverseket írni....
Bemutatkozás :
Kedves Látogató! Hadd mutatkozzam be, Héthelyi Krisztina vagyok. Mesekönyveket írok és illusztrálok. Eddig négy könyvem jelent meg, abból az egyik egy gyermekeknek szóló képregény. Nagyon szeretek írni és rajzolni; az alkotás folyamata teljesen kikapcsol és más világokba repít. Ha te is írsz meséket, örömmel illusztrálnám a te könyved, könyveidet is....
Bemutatkozás :
Apor Kata az Irodalmi Rádió szerzője. Kaliczka Katalinnak hívnak. 1964-ben születtem. Romhány, a szülőfalum egy kis nógrádi település. Már hat évesen baba helyett a Hetvenhét magyar népmese című Benedek Elek könyvvel járkáltam, amíg ki nem olvastam. Aztán, ahogy kell sorban jöttek a pöttyös könyvek, indiánosak, krimik, majd a szépirodalmi művek....
Bemutatkozás :
Vitos Irén az Irodalmi Rádió szerzője. A huszas éveimben művészettörténetet hallgattam, nagy hatással voltak rám a stílusteremtő géniuszok, művészek, alkotók, ekkor értettem meg, hogy minden képzőművészeti műalkotás, valójában egy költői kompozíció és ugyanúgy lehet olvasni benne, mint egy irodalmi műben. Azóta magam is festek, a Modul Art Academyn és neves...
Bemutatkozás :
Csorba Viktória az Irodalmi Rádió szerzője. Tizenegynéhány éves lehettem, amikor először papírra vetettem kezdetleges írásaimat. Mint hogy Fekete István regényein nevelkedtem, kiskamasz fejjel főként állatokról szóló versek szaladtak ki a tollamból. Kicsivel később iskolai feladványok kapcsán készült néhány kezdetleges novella… szigorúan gyerek fantáziára alapozva. A lázadó tizenéves korszak főként baráti...
Bemutatkozás :
Nagy Imre az Irodalmi Rádió szerzője Iskolák Batthyány Lajos Gimnázium, Nagykanizsa (1998-2002) Nyugat-Magyarországi Egyetem Környezettudós szak 1 év, Sopron (2002-2003) nappali tagozat Nyugat Magyarországi Egyetem Gazdasági Informatika szak 5 év, Sopron (2003-2008) nappali tagozat Rövid önéletrajz Tanulmányaimat 2008 Júniusában fejeztem be. Okleveles Gazdasági informatikus diplomát kaptam. Ezután programozóként helyezkedetem el,...
Bemutatkozás :
Cserepka István az Irodalmi Rádió szerzője. Erdőkertesen láttam meg a napvilágot, 1959. augusztus 23-án, harmadik gyermekként, a Cserepka családban, Istvánnak kereszteltek. Édesanyám szeretettel, édesapám mesteri gondviseléssel tanította fiú gyermekeit. Szakközépiskolai tanulmányaimat Budapesten végeztem el. A kedves iskola magyar irodalom szakos tanárai, megismertették velem a vers elemzés rejtelmeit. Verseim játékos rímei,...
Bemutatkozás :
L. M. Linda az Irodalmi Rádió szerzője. A jászság legkisebb településének, Jásziványnak könyvtárosa voltam 13 évig. Emellett a helyi közösségi rendezvényszervezésben aktívan részt vettem. Itt nevelkedtem, itt éltem, és dolgoztam hosszú évekig. Iskoláimat ingázva végeztem: jászapáti gimnázium, jászberényi főiskola, szolnoki gyorstanfolyamok. Sokáig nem tudtam eldönteni mit is akarok igazán. Aztán...
Bemutatkozás :
Murányi Tünde az Irodalmi Rádió szerzője. 1985. március 26-án születtem Miskolcon. Bár most már nem ott élek, a város mindig közel fog állni a szívemhez. Az általános iskolát Hévízen fejeztem be, majd Keszthelyre kerültem középiskolába, végül 2011-ben a Debreceni Egyetemen végeztem el a szociálpedagógus szakot. Jelenleg Esztergomban élek a családommal....
Bemutatkozás :
Toldi Gábor az Irodalmi Rádió szerzője. Toldi Gábornak hívnak, 1988. Január 9-én születtem Szombathelyen (Vas megye). 2018. december 31-én írtam az első verset. Majd 2019. januártól júniusig 13 verset írtam, amiket a Facebook oldalamon és csoportokban osztottam meg. Aztán egyre több barátom, ismerősöm javasolta hogy hozzak létre a facebookon saját...
Bemutatkozás :
Pete Margit az Irodalmi Rádió szerzője. Pete Margit a születési nevem, írásaimat ezen a néven teszem közzé. Lakóhelyem Polgár. Valójában minden életkoromban foglalkoztam írással, eleinte leginkább az „asztalfióknak” írtam. Családfakutatás után kezdtem el rendszeresen írni. Először családunk sorstörténeteit vetettem papírra, saját célra. Amióta életkörülményeim lehetővé teszik – régóta egyedül élek...
Bemutatkozás :
Blažekné Benik Mária az Irodalmi Rádió szerzője. A nevem BLAŽEKNÉ BENIK MÁRIA, születtem április 12-én Tornalján (Szlovákia). Itt jártam gimnáziumba, majd Rozsnyón szociáljogot tanultam és Rozsnyón a psichológiai tanácsadóban helyezkedtem el, valamint árvaházakba is jártam dolgozni és a szociális ügyosztálnyak is sokszor segítettem a család szociális programjának a fejlesztésében. Pozsonyban...
Bemutatkozás :
Molnár Papp Ilona az Irodalmi Rádió szerzője. Élet utam dióhéjban „Ami mellett elmegy más, Az nékem csillogó varázs. S kitárul előttem a világ. Tollam szárnyra kél, S a napba bele néz.” 1958 szeptemberében születtem Mezőcsáton, „tősgyökeres csátinak” vallom magam. Itt élek a családommal. Még olvasni nem tudtam, de már verseket...
Bemutatkozás :
ifjabb Borlói Rudolf az Irodalmi Rádió szerzője 68 éves vagyok. Jócskán benne abban a korban, amikor az embernek át kell tekintenie az életét. Ami elmaradt és fontos, azt be kell pótolnia, ha még lehet. Életem nagy részét a szakmámnak szenteltem. Közgazdász voltam: a legtöbbet a bérrel és a nyugdíjjal foglalkoztam....
Bemutatkozás :
Elek Andrea az Irodalmi Rádió szerzője. Egerben születtem 1984-ben, majd a középiskola elvégzése után Debrecenbe mentem tanulni. A diploma megszerzése után ismét Egerben kerestem, és hosszú idő után találtam is állást egy kollégium nevelőtanáraként, majd gyermekem születése és a válásom után online szerkesztőként új munkahelyet választottam. Már 11-12 éves koromban...
Bemutatkozás :
Peter Shepherd - Juhász Péter az Irodalmi Rádió szerzője. A nevem Juhász Péter, 1985-ben születtem Budapesten. Végzett környezetvédelmi technikus vagyok, mely után az ELTE TTK biológus szakán is eltöltöttem néhány nehéz évet, melyek személyiségemre és írásaimra is nagy hatással voltak. Mindig fokozott érdeklődést mutattam az irodalom iránt. Köszönet érte szüleimnek,...
Bemutatkozás :
Zainkó András az Irodalmi Rádió szerzője. Az írásnak e szakaszában jelenleg 34 éves vagyok és kopasz. Nincs ezen mit szépíteni, rettenetesen hiányzik a hajam! Az írással olyan okok miatt foglalkozom, melyek nem túl kellemesek. Életem során rengeteg dolgot tapasztaltam ezidáig, amiket nem szabadna, sőt, egyes dolgoknak nem is lenne szabad...
Bemutatkozás :
Simon Farkas az Irodalmi Rádió szerzője. Mikor minden Mikor már teljesen kétségbeejtő mindenÉs a levegő is fogytán van körülötted,Csak akkor jön néha egy zápor,Hogy lemossa legalább a tested,Hogy Előtte újra meztelenül állj. Mert egyedül hiába rakosgatsz tettet és szót,Egymásra téve is, csak rossz Bábel torony.Nem hogy az égig, a másik...
Bemutatkozás :
Birinyi T. Rebeka az Irodalmi Rádió szerzője. Életem huszonkét évének több mint a felét az irodalom utálásával töltöttem. Az olvasást unalmasnak, időpocsékolásnak tartottam. Egy épkézláb mondatot sem tudtam leírni. (┬┬﹏┬┬) Középiskolai irodalomtanárom nyitotta fel a szemem az irodalom szépsége felé. És rájöttem, jó dolog az olvasás. A képzelet miatt. Egy...
Bemutatkozás :
Takács László az Irodalmi Rádió szerzője. 1956 április 2-án születtem, tehát már nem a fiatalabb korosztályt erösítem. De lélekben még mindig közéjük sorolom magam. Jelenleg egy Heves megyei kis faluban élek. Már egyedül. Gyökereim Zala megyéhez kötnek. Ott él a családom. Édesanyám, húgom. Most lettem 2020-ban nyugdíjas. Az irodalmat mindig...
Bemutatkozás :
Beck Emese az Irodalmi Rádió szerzője. Beck Emesének hívnak és egy baranyai kisvárosban, Komlón élek. Közel negyven éve ügyintézőként dolgozom egy jogi területen működő magánirodában, amit nagyon szeretek. Kedvenc időtöltésem az olvasás és gyengém, hogy a könyveket birtokolni is akarom. Nincs kedvenc műfajom vagy szerzőm, de természetesen vannak kedvenceim. Írni...
Bemutatkozás :
Andaházi Szeghy Lajos az Irodalmi Rádió szerzője. Budapesten születtem 1940 szeptemberében. Édesapám a posta alközpont üzemében műszerészként dolgozott. Édesanyám háztartásbeliként két nagyszülővel, öcsémmel, húgommal és velem együtt otthon volt. Rólunk gondoskodott. A háború utáni nagyon nehéz években szegényen, de szerető családban éltünk. A vers szeretetét apámtól, a zene szeretetét anyámtól...
Bemutatkozás :
Rácz Roland az Irodalmi Rádió szerzője. Elsősorban olvasmányélményeim inspiráltak az írásra. A könyvek által teremtett, magával ragadó világok, ahová több száz oldal kalauzolt el. Sok-sok végigizgult kötet után érdekelni kezdett, hogy képes vagyok-e magam is létrehozni olyan történeteket, melyekkel azonosulni tud az olvasó. Ami felidéz, egy emléket, okoz néhány vidám...
Bemutatkozás :
Vas Dominik az Irodalmi Rádió szerzője. Pár éve foglalkoztat a versírás, ami számomra mindig is egyfajta mentsvár volt, ahol megörökíthetem a számomra szép, vagy éppen fájdalmas érzéseket, érzelmeket, gondolatokat, emellett pedig az önkifejezés egy rendkívül egyedi fajtája. A művészetekben általában a legtöbb ember az érzelmi szélsőségekkel tud azonosulni, hiszen ezek...
Bemutatkozás :
Pátkay Réka az Irodalmi Rádió szerzője. Pátkay Réka vagyok, egy gimnazista tinédzser, aki jelenleg a művészetekben éli ki önmagát. Körülbelül 12-13 éves koromban kezdtem el verseket írni, melyeket eleinte nem mertem senkinek sem megmutatni. Azóta már átpártoltam a novellákhoz, valahogy jobban megtaláltam a közös hangot a prózai szövegekkel, ezeket már...
Bemutatkozás :
Pataki Mária (Marinelle) az Irodalmi Rádió szerzője. Írni, írni, írni! - Nem lehet kérdés. A mindennapok varázslatos, színes, lüktető világát; a tegnapot, a mát és a holnapot meg kellett, meg kell és meg fogom osztani Veletek, Olvasóimmal. Vallom: Legyünk kíváncsiak, kreatívak és így könnyebben vesszük az akadályokat! A segítőkészség, a...
Bemutatkozás :
Ollmann Anasztázia az Irodalmi Rádió szerzője. 1976-ban születtem Pécsett.A Pécsi Tudományegyetemen 2001-ben orvosi diplomát szereztem, 2006-ban belgyógyász szakorvos lettem.Még hatodéves egyetemista koromban ismertem meg páromat, Józsit, akivel a 2007-es szántódi alkotótáborban is együtt nyaraltunk, 2008 tavaszán pedig megszületett a fiunk, Armandó. Ez a kapcsolat sok versem ihletője is.2016-ban háziorvosi szakvizsgát...
Bemutatkozás :
Facilia Peregrinus az Irodalmi Rádió szerzője. A nevem Facilia Peregrinus, a „pöttyös időszakban” születtem, az áldott 80-as évek derekán. Ehhez híven ama kor szellemisége, az örök lázadás, a sorból mindenkoron valamilyen formában történő kilógni vágyás jellemez. Szabadkai magyar családból származom, de tanulmányaimat itt végeztem Magyarországon. Életemet a szexuális beállítottságomból kifolyólag...
Bemutatkozás :
Pongrácz Zsófia az Irodalmi Rádió szerzője. Pongrácz Zsófi vagyok, 18 éves. Az első versemet körülbelül három éve írtam le, ami azt hiszem arról szólt, hogy milyen szomorú, hogy nincsen hó télen. Ez egy olyan dolog volt, ami akkoriban sokszor megfordult a fejemben, és esetenként még szomorkodtam is miatta. Nagyon egyszerű...
Bemutatkozás :
Buruli Anita az Irodalmi Rádió szerzője. Már gyerekkoromban is megérintettek a versek. Leemeltem Ady Endre kötetét a polcról, és a költészet beszippantott magába. A mai napig nem csillapodott rajongásom a költemények iránt, bár figyelmem a klasszikusok mellett a kortársak felé is irányul. Korán elkezdtem én is írni, és a szavak...
Bemutatkozás :
Kovács Margit az Irodalmi Rádió szerzője. Kovács Margit vagyok. Budapesten élek és dolgozom. Az írás régóta foglalkoztat, de mindig csak magamnak írtam. Azt tapasztaltam, hogy azokat a dolgokat, amik bennem vannak, akár jó akár rossz érzések, gondolatok, jobb leírni, mint beszélni róla. Majd egy idő után mindig kidobásra ítéltem az...
Bemutatkozás :
Körmendi Rita az Irodalmi Rádió szerzője. Körmendi Rita vagyok, férjemmel és két gyönyörű gyermekemmel Martonvásáron lakom. Valamivel több mint 9 évig Németországban éltünk, 2021 áprilisában költöztünk vissza Magyarországra. Bácsalmáson születtem. Mottóm: Amikor festek, a szívem vezeti az ecsetem, amikor írok, a lelkem fogja a tollam. Már egészen kisgyermekkoromban jelentkeztek nálam...
Bemutatkozás :
Balogh-Tóth Benigna az Irodalmi Rádió szerzője. Balogh-Tóth Benignának hívnak. Először is szeretném megköszönni a lehetőséget az Irodalmi Rádiónak, nagy öröm és megtiszteltetés a számomra, hogy közzé tehetem az írásaimat. Az írás szeretete már általános iskolában előjött nálam, mindig szerettem fogalmazni. Körülbelül 1 évvel ezelőtt kezdtem versírással foglalkozni. Megnyugtat, kikapcsol, feltölt....
Bemutatkozás :
Antal Mária az Irodalmi Rádió szerzője. Kisiskolásként, 11 évesen kezdtem verseket írni. Zeneiskolában tanultam, zongoráztam, énekeltem, balettoztam, rajzoltam. A művészetek szinte minden ága vonzott, mégis műszaki főiskolán folytattam a tanulmányaimat, hogy utána már felnőtt fejjel visszatérjek a zene világába. Hosszú éveken át operaénekesként külföldön turnéztam. Ihletett időszak volt ez számomra,...
Bemutatkozás :
Molnár-Kozma Alexandra az Irodalmi Rádió szerzője. Molnár-Kozma Alexandrának hívnak. Felsorolhatnám önmeghatározásom jelölőit: 41 éves nő, négygyermekes anya, feleség stb. Ehelyett inkább egy fejlődni vágyó lélekként definiálom magam, aki erre a földi útjára is bepakolta hátizsákjába a hiány illúzióját. Ebből fakadóan teljességre törekszik, és ezt a teljességet elsősorban az írás által...
Bemutatkozás :
Annamanna Orsós az Irodalmi Rádió szerzője. Annamanna Orsós néven alkotok. 1972-ben születtem, egy háromgyerekes beás cigány család középső gyermekeként. Az általános iskolai, és a gimnáziumi tanulmányaimat Pécsett végeztem el. A Roma Média Gyakornoki Program tagja voltam, és sikeresen fejeztem be. A Dunántúli Naplóban megjelent egy pár írásom. Tovább tanultam a...
Bemutatkozás :
Molnár Julianna az Irodalmi Rádió szerzője. Születési és írói nevem: Molnár Julianna. Óvónőként dolgoztam 40 évig. Az őszinte gyermeki lélek szépségeit élhettem át. 2021 őszén egy csodálatos szerelem hatására az ihlet sugallata megérintett és megszülettek a versek, a szerelemről, szeretetről, a Duna part csodáiról, fákról, virágokról, hitről, reményről, Istenről. Pesterzsébeti...
Bemutatkozás :
Tóth Andrea Éva az Irodalmi Rádió szerzője. Az első versemet 13 éves koromban írtam, de ezt követően csak 1-2 év elteltével vált rendszeressé, hogy a rajzoláson kívül más művészeti formában is alkossak. Verseim tematikáit tekintve többnyire sötét, szomorú hangvételűek, az elmúlással, a halállal kapcsolatosak. Juhász Gyula költészete van rám a...
Bemutatkozás :
Éles Anett az Irodalmi Rádió szerzője. Tatabányán születtem, itt is élek. Tízévesen kezdtem el írni, és első verseim közül néhány be is került egy akkori gyermekirodalmi folyóiratba.  A Budapesti Tanítóképző Főiskolán végeztem, és annak idején újságírónak készültem, azonban az életutam másfele kanyarodott el, ezért egy ideig nem is foglalkoztam az...
Bemutatkozás :
Egyed-Husti Boglárka az Irodalmi Rádió szerzője. Amit tudni kell rólam: Már kisgyerekként fogékony voltam az alkotásra, nagyon szerettem olvasni, a könyvek szeretete a mai napig elkísér. A gimnáziumban eléggé zárkózott voltam, kevés barátom volt, kerestem a vigaszt, a kiutat a magányosságból. Az akkori irodalom tanárnő mutatta meg nekem, hogy milyen...
Bemutatkozás :
Csendes Ramóna az Irodalmi Rádió szerzője. Gyerekkorom óta a művészetek rabja vagyok, már 8 évesen nemzetközi megmérettetésen bizonyíthattam fogékonyságomat képzőművészeti alkotásokkal. Gimnazista koromban faltam a verseket, imádtam a magyar költészetet, Ady költészete nyűgözött le leginkább. Akkor még nem gondoltam, hogy később én is tollat ragadok, hogy kiírjam magamból, amit kell,...
Bemutatkozás :
Nagy Ilona az Irodalmi Rádió szerzője. Nagy Ilona vagyok, 1961-ben születtem Békéscsabán. Dévaványán élek, itt végeztem általános iskolai tanulmányaimat. Középiskolába Gyomára jártam a Kiss Lajos Gimnázium és Cipőipari Szakközép Iskolába, ahol a cipőkészítés szakmát tanultam. 1979-ben érettségiztem. Ezután dolgozni mentem, a helyi ÁFÉSZ irodában. Két év után férjhez mentem és...
Bemutatkozás :
Molnár G. Krisztina az Irodalmi Rádió szerzője. A Mátra lábánál, Gyöngyössolymoson élek. Az életpályám nagy részét tervező mérnökként töltöttem, több mint harminc éves a kapcsolatom a külszíni bányászattal. Fiatal koromban újságíróskodtam, lapot szerkesztettem, majd hosszú kihagyásra késztetett a műszaki pálya. Igazából a mérnöki tevékenységben is az alkotás vonzott. Pár éve...
Bemutatkozás :
H. Szabó Klári az Irodalmi Rádió szerzője. Fő hivatásom szerint középiskolai matematikatanár vagyok, különös érdeklődéssel a geometria és az építészet iránt. Szülővárosom, Eger nagy múltú gimnáziumában elsősorban a reál munkaközösséget erősítem tehát. „Mellesleg” ének-zene-tanárként, és a végletekig megújulni vágyó kreatív lélekként, ha kell, műsorokat szervezek, dekorációkat alkotok, ha kell nem...
Bemutatkozás :
Bora Ildikó az Irodalmi Rádió szerzője. Eddigi életpályám során jó néhány foglalkozást űztem, voltam tanár, ügyintéző, ifjúkoromban operaénekesnek készültem, de az írásban találtam meg igazán önmagam. Minden egyes fázisát élvezem, az alapötlet megszületésétől kezdve a kézirat nyomdakészre formálásáig. Szeretek csukott szemmel révedezni, sosem látott világokban jönni-menni. A történeteimben az lehetek,...
Bemutatkozás :
Tóth-Kurtz Márton az Irodalmi Rádió szerzője. Magány és közösség, vihar és halálos csend, öröm és átérzett bánat, igazságérzet, tánc, szobor, szárnyaló madár, tenger és kiszáradt, ráncos föld, selymes és karcoló, zene, félmeztelen fiatalság és bölcs nagykabát, élet, az irodalom végtelen. Marci vagyok, 98′ óta írok. Versek, dalszövegek, novellák, a próbatételeim....
Bemutatkozás :
Sayti Andrea az Irodalmi Rádió szerzője. Négyéves korom óta olvasok, ekkor vezetett sikerre kitartó kérlelésem a nővérem irányába, hogy bevezessen az általa ismert egyik legnagyobb varázslatba: a krikszkraksz ábrák mögötti történetek felfejtésének mikéntjébe, az olvasásba. Az indíttatás nyilvánvalóan a szüleimtől jött, hiszen az anyagi okokból egyébként minden luxust nélkülöző háztartásunknak...
Bemutatkozás :
Mandel Imre az Irodalmi Rádió szerzője. Nagyon fiatalon kezdtem el írni. Először csak betűket, aztán szavakat is (cica, papa). Fogalmam sem volt hogyan kell fogalmazni. Később belejöttem. Felelősséget nem szívesen vállalok az írásaimért. Nem én találtam ki, hogy közre adjam őket. Lelkemnek kedves menyecske terelt erre. Azt gondolom, hogy a...
Bemutatkozás :
Koncz Edit az Irodalmi Rádió szerzője. Csak néhány éve kezdtem el meséket írni, mert azt éreztem, van bennem valami, amit meg kell osztanom másokkal is. Sokféle dolgot kipróbáltam, de végül az írásban találtam meg azt, ami boldoggá tesz. Azóta keresem a lehetőségeket, ahol megjelenhetek írásaimmal. Több alkalommal nyomtatásba került egy-egy...
Bemutatkozás :
Szesztai Zsuzsa az Irodalmi Rádió szerzője. Az íráshoz bátorság kell. Hiszen az a művészeti ág, amely talán a legintimebb bepillantást engedi az egyén gondolatvilágába. Talán ezért is hallgattam sokáig, őriztem az asztalfiókban egy-egy elemi erővel feltörő gondolatsoromat. 1975-ben születtem Szombathelyen, ott nőttem fel, formálódott szemléletvilágom. A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem elvégzése...
Bemutatkozás :
  V. Nagy Ágnes az Irodalmi Rádió szerzője. Négy-öt éve foglalkozom novellák írásával. Jó történet mesélőnek mondanak. Az életből vett aktuális információkkal szolgálok. Érdekes karaktereket jelenítek meg. Olyan szituációkat, amelyeket az emberek észre sem vesznek, de a végén mégis rácsodálkoznak. Többnyire egyperces formákban. Abban reménykedve, hogy e rohanó világban ennyi...
Bemutatkozás :
Ózdi Zsuzsanna az Irodalmi Rádió szerzője. Folyamatos keresés, kutatás az életem. Mindig keresek valamit. 1969-ben csodálkoztam rá először erre a világra. Azóta próbálom felfedezni. Csodálatos expedíció ez, teli hegyekkel, völgyekkel, könnyekkel, kacagásokkal. A művészetek segítettek, segítenek megérteni, eligazodni, továbbmenni… Eleinte lefestettem, később eljátszottam, most pedig leírom, amit a lelkem diktál....
Bemutatkozás :
Pázmándi Péter az Irodalmi Rádió szerzője. 1959-ben születtem. Jogi egyetemet végeztem ennél azért kicsit később, majd vállalkozó lettem, amíg lehetett, amíg meg nem tetszett vállalkozásom valakiknek. Már kisiskolás koromban írni kezdtem. Zsengéket persze. Majd egynéhány írásom megjelent itt-ott, fontos, s kevésbé fontos helyeken. Jó pár esztendeje rendszeresen publikálok irodalmi portálokon....
Bemutatkozás :
László Orsii az Irodalmi Rádió szerzője. László Edina-Orsolya (László Orsii) a nevem, 24 éves vagyok és jelenleg a férjemmel és a cicánkkal Augsburgban élünk. Már középiskolás koromban is érdekelt a magyar nyelv, talán ez az egyik tanárnőmnek köszönhető, aki sajnos idő előtt nyugdíjba vonult. Mikor kiköltöztünk Németországba, nem igazán beszéltük...
Bemutatkozás :
Patonai Gabriella az Irodalmi Rádió szerzője. Hrtyanné Patonai Gabriella vagyok, nagycsaládos keresztény fogorvosanyuka. Verseket általános iskolás korom óta írok, komolyabban a gimnáziumi évek során kezdtem el foglalkozni vele, itt Megírország antológiában jelentek meg verseim, valamint a gimnáziumi kötet címadó versét is (Száll a széllel) én írtam többek között. Egyetemi éveim...
Bemutatkozás :
Érchegyi Csaba Rudolf az Irodalmi Rádió szezője. 1970. augusztus 22-én születtem Esztergomban. Két testvérem van, egy nővérem és egy öcsém. Gyermekkoromat szülővárosomban töltöttem, ide jártam óvodában és általános iskolába. Korán elkerültem otthonról, tanulmányaimat innentől kezdve már Budapesten végeztem. Mérnök és létesítménygazdálkodó diplomával, továbbá technikusi és szakmai végzettségekkel rendelkezem. Korán lábra...
Bemutatkozás :
Mercz Mónika az Irodalmi Rádió szerzője. Mindig is kreatív voltam. Gyerekként imádtam rövid történeteket kitalálni, hatalmas elképzelt csatákat leírni, de legfőképpen az emberi sorsok érdekeltek. Ennek ellenére nagyon sokáig nem próbálkoztam a költészettel. Mikor 2017-ben elkezdtem a Miskolci Egyetemen a jogász képzést, hatalmas változások mentek végbe az életemben, amelyek természetesen...
Bemutatkozás :
Szilasi Katalin az Irodalmi Rádió szerzője. 1949-ben születtem Debrecenben. 1975-ben a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetemen magyar-orosz szakos tanári diplomát szereztem. Majd Szolnokra kerültem, ahol 2013-ig tanítottam. Jelenleg nyugdíjas vagyok. Verseket, novellákat írok, melyek rendszeresen felkerülnek a Napvilág Íróklub, a Holnap Magazin, A Hetedik, a Litera-Túra, a Holdkatlan, illetve a Dokk.hu...
Telefonszám: :
+36309088634
Bemutatkozás :
2002 májusában Mosonmagyaróváron születtem. Gyermekkorom Szigetköz gyönyörű környezetében töltöttem, azonban most tanulmányaim miatt az időm nagy részét Pécsen töltöm. Tanulmányaimat kémia-matematika tanárszakon kezdtem, azonban miután egy pályázatra jelentkeztem és komolyabban is belekezdtem az írásba, egyre közelebb került hozzám az irodalom. Váltottam tehát, így most magyar-matematika tanár szakos hallgató vagyok. Az...
Bemutatkozás :
Sas Évának hívnak. Egy békés megyei kisvárosban dolgozom pedagógusként. Családcentrikus ember vagyok, feltölt, ha a szeretteimmel lehetek. Azt hiszem, van egy pici érzékem az íráshoz. Többször vezettem már kreatív írás csoportot, egészen jókat írtunk a tanítványaimmal. Leginkább novellákat szeretek olvasni, de talán verseket írni jobban tudok. Szorgalmas embernek tartom magam,...
Bemutatkozás :
A gimnáziumi évek alatt foglalkoztam először az írással, rövidebb versekben fejeztem ki kamaszkori vívódásaimat. Nagy hatással volt rám Ronsard, Kassák, Apollinaire, Verlaine, Szabó Lőrinc művészete. A középiskolai versíró versenyen harmadik helyezést értem el korai alkotásaimmal. Tagja voltam egy miskolci fiatal alkotói közösségnek, így egy kiállításon két versem ismét nagyközönség elé...
Bemutatkozás :
Nagy Sára Kata vagyok, 19 éves. A művészet az életem, az éneklés, a zene, az írás, a fotózás, a rajzolás, a főzés-sütés. Egyik legkedveltebb időtöltésem a versek írása az éneklés mellett, mert ebben kiélhetem az érzésem és a kreativitásom. A szabad versekben találtam meg magam, bár több prózával és novellával...
Bemutatkozás :
1977. június 24-én születtem Nagykárolyban, Romániában, egy művészet- és irodalomkedvelő, református családba, ahol a hit, a tanulás és a gyógyítás nagy szerepet kapott az élet minden területén. Általános iskolai tanulmányaimat magyar nyelvű iskolában végeztem, románul kevéssé tanultam meg, köszönhetően az akkor eléggé kisarkított politikai helyzetnek. Egyfajta szembenállás volt ez részemről...
Bemutatkozás :
  Dr. Széll Enikő vagyok, 1968-ban születtem Debrecenben, ahol tanulmányaimat és gyógyító, gyermekorvosi tevékenységet folytattam, majd több éves Amerikai Egyesült Államokbeli kitérőt követően, 2007-óta Budapesten élek két gyermekemmel, férjemmel és a családom szerves részét képező négylábúakkal. Jogász diplomám megszerzését követően, a napi munkám során orvosi és jogi ismereteimet ötvözöm, immáron...
Bemutatkozás :
Főként verseket, szonetteket írok. Remélem, szerzeményeim minden emberi szívet megmozgatnak!
Telefonszám: :
06702264231
Bemutatkozás :
  KT Tünde vagyok. 1990-ben születtem Békés megyében. 7 éve Zalában lakom. Gyermekkorom óta a versek szerelmese vagyok. Már óvodásként verseket tanultam, szavaltam. Ezt folytattam iskolás éveimben is. Már 12-13 évesen kezdtem saját gondolatokat papírra vetni. Számomra ettől mindig kinyílt a világ. Sokat olvastam, írtam. Kerestem az utamat. Majd 2020-ban...
Bemutatkozás :
  Növényvédelmi szakos agrármérnök (növényorvos) vagyok. Állandóan járom a természetet. Az első rövid kis versem 20 éves korom körül írtam. Kezdetben a nagy érzelmi megrázkódtatások váltották ki belőlem a versírást, így a születés, halál, szerelem. Ma már könnyebben jönnek a gondolatok. Magával ragad a táj szépsége, bevillan egy régi emlék...
Bemutatkozás :
Én, csak egy érdemtelen költő vagyok, aki köszöni hogy olvassák egyáltalán az irományait.
Bemutatkozás :
Süle Gábor sgr 65 éves vagyok. Építőmérnökként és az informatikában dolgoztam. Az amatőrcsillagászat és a zene a szenvedélyeim. 10 évig tanultam hegedülni. 60 éves koromig semmilyen kapcsolatom nem volt az irodalommal, Akkor kaptam egy ajándékot: a versírást. Szakmai téren bőven van mit pótolnom. Miért írok verseket? Mert örömet tudok vele...
Bemutatkozás :
Iochom Zsolt az Irodalmi Rádió szerzője. 2019-ben Csókszereda címmel jelent meg első verskötetem, amely 120 verset és 30 fotót tartalmaz. A kötetet Csíkszeredában, majd szülővárosomban Kézdivásárhelyen is bemutatták. Eddig mintegy 30 antológiában jelentek meg verseim, prózáim. Második verseskötetemen dolgozom. Jelenleg Székelyudvarhelyen élek és alkotok. --- A berlini fal 1989. november...
Bemutatkozás :
Telkes Zsoltné, Furján Zsuzsanna vagyok. 1972-ben születtem Budapesten. Kiskorom óta egy Somogy megyei, határszéli falucskában élek. Óvó- majd tanítónéni lettem, ma pedig középiskolai magyar nyelv és irodalom szakosként dolgozom. Többnyire az asztalfióknak írtam eddig, sosem próbálkoztam könyvkiadással. Főként meséket és gyermekverseket írok, amiket magam illusztrálok. A testvéremnek és a nagyobbik...
Bemutatkozás :
Felföldi Lajos vagyok. Már gyermekkorom óta írok verseket. Ám hosszú évtizedek múltak el írás nélkül. 2019 óta viszont elég aktívan indult el az áradat. Azóta sorban születnek amatőr verseim. Köszönet az Irodalmi Rádiónak, mert már pár művem megjelent antológiáiban. Folytani szeretném az írást, számomra egy lelket gyógyító és erősítő kúra!
Bemutatkozás :
A nevem Szabó Anikó. Az alkotás számomra olyan élet adta ajándék, amely gyönyörűségével megszépíti az életem. Amikor festek a színek játékos módon életre kelnek, s egymásba olvadva megjelenítik lelkem ábrándozásait. Amikor írok, a gondolatok hömpölyögve mondatokká formálódnak bennem, az ihlet szárnyakon repíti magasba lelkem, olyan dimenziókba, ahol szabadabbnak és boldogabbnak...
Bemutatkozás :
Nevem Lengyel Szilvia Művésznevem: Szilvione 1975-ben születtem, és testvéreimhez hasonlóan engem is nagyon várt az egész család. Sárbogárdon éltem mindig is, bár voltam kollégista Székesfehérváron rövid ideig és a főiskolai évek alatt éltem Szekszárdon is. Legvonzóbb lakóhelyemben a családom közelsége volt. A szomszéd fiú vett el feleségül 1998. május 16-án,...
Telefonszám: :
+3630 463 58 15
Bemutatkozás :
Üdvözlök mindenkit! Tyukody Ruben vagyok, amatőr költő, író. 2008. november 8-án láttam meg a napvilágot Máramaros megye székhelyében, Nagybányán egy erdélyi magyar család legidősebb gyermekeként. Innen egy olasz kisvárosba, Cerveteribe vitt a sors, ahol 5 évet töltöttem el kisgyerekként. Jelenleg Budapesten élek a szüleimmel és testvéremmel, tanulmányaimat pedig Szentendrén végzem....
Bemutatkozás :
  Debrecenben élem a mindennapjaimat. Az általános iskolát követően, a Péchy M. Építőipari Szakközépiskolában folytattam tanulmányaimat, építészként végeztem. Az irodalom mindig közel állt hozzám, de pályám más irányba futott. Későbbiek során az élet az alkotói munka felé irányított. 2011-től kezdtem el verseket írni, különböző témakörökben, majd novellákkal és regényekkel bővítettem...
Bemutatkozás :
Miskolci, lassan már tényleg felnőtté érett 19 éves diák vagyok. Mióta megtanultam az összes betűt lekanyarítani, csak írok megállás nélkül; ha fájdalom szorítja össze a mellkasom, ha a boldogsághoz már nem elég egy széles mosoly, ha üresnek érzem magam, ha olyan dühös vagyok, hogy legszívesebben csak törnék-zúznék… Ilyenkor a szavak...
Bemutatkozás :
Majranek Krisztina vagyok. Már gyermekkoromban megszerettem az olvasást, írást, fogalmazást. Ez felnőttként sem változott. Kedvelem a művészetet, kikapcsol. Jól esik elmerülni alkotásokban, vagy az alkotás folyamatában, olyankor számomra megszűnik a külvilág. Két kiadványom jelent meg eddig nyomtatásban: "Állatkerti séta" címen verses színezőfüzetem gyermekeknek, valamint "Egy darabka csend - Gondolatok vers-köntösben"...
Bemutatkozás :
Rozsos Anna vagyok, 12 éves. Nagyon szeretek rajzolni, festeni és olvasni. Verseket, meséket, illetve történeteket is írogatok. Sok időt töltök az udvaron a két testvéremmel. Nagyon szeretek a családtagjaimmal és a barátaimmal lenni, velük beszélgetni, játszani. Hét éve néptáncolok, és egy éve röplabdázok is.J
Bemutatkozás :
Csép Rózsika a nevem, az Irodalmi Rádió blogszerzője vagyok. Erdélybe nyúlnak vissza gyökereim, Tordaszentmihályon születtem 1957 január 12-én. Szülőfalumban szívtam magamba a vidéki élet aranytálcán kínálta szépségeit, hagyományait, az Aranyosszék bölcsőjében. Óvodapedagógus képesítést szereztem Nagyenyeden. Irodalomszeretetemet az erdélyi általános iskolai tanáromnak és az akkori helybéli református lelkészünknek köszönhetem, akik terelgettek...
Bemutatkozás :
Gyenge-Rusz Anett vagyok, 1991-ben születtem Törökszentmiklóson. Jelenleg Debrecenben élek a férjemmel és két kislányommal. Gyermekkorom óta nagyon spirituális beállítottságú vagyok. Akkor még nem tudtam, de később rájöttem, hogy ez a szenzitivitás igazi áldás. Megértettem, hogy a megérzéseimre hallgatva, folyamatosan új gondolatok, felismerések fogalmazódnak meg bennem, amelyek érdemesek arra, hogy ne...
Bemutatkozás :
Hitvallás Szeretek olvasni, szeretem a verset, olvasni, írni jó feltölti lelkemet szóvirágokkal díszítem az életem, színesre pingálom az elárvult csendem, lesem a Napot, hogy a fénye elérjen Holdat figyelem, hogy álmom édes legyen, néha egy csillag az égről rám mosolyog rájövök én is csak egy kis vándor vagyok, s egyszer,...
Telefonszám: :
06303707753
Bemutatkozás :
Kovács Gergely vagyok. Azért csatlakoztam az Irodalmi Rádió blogszerzői közösségéhez, mert szeretném megtudni, hogy amit írok, tetszik-e másoknak. Remélem, hogy aki betér az oldalamra, és megtisztel azzal, hogy elolvassa, amit itt talál, elégedetten távozik, és úgy érzi majd, érdemes volt. Eddigi megjelenéseim: Szárnyszegés – Rókaerdő című antológia, Irodalmi Rádió, 2022....
Bemutatkozás :
Révész Danuvia vagyok, ezen a művésznéven írok. Dunaújvárosban születtem, itt végeztem az iskoláimat is. Szerintem én azóta faragom a rímeket, mióta megtanultam írni, mivel nekem a dédapám, Révész László is költő volt, és rendkívül szoros volt a kapcsolatunk. Jelenleg Veszprémben élek. 18 éves koromban publikálták először versemet. Azóta több is...
Bemutatkozás :
Dugonics András irodalmi díjas író. Amióta megtanultam olvasni, nem tudok könyvek nélkül létezni. Gyermekkoromban nagy hatással voltak rám a kalandos és tudományos-fantasztikus regények, valamint a Magyar Rádió Szíriusz kapitány kalandjairól szóló fantasztikus hangjáték sorozatai. A nyári szünetben ezeket felvettem magnókazira, és rommá hallgattam a walkman-en este a takaró alatt lapulva. Vöröskeresztes...
Bemutatkozás :
"Mindegyik történet egy láng a szívemben, és az a szív fekete lángban ég."
Bemutatkozás :
(Gyarmati Zoltánné) Farkas Etelka vagyok, 65 éves, anya, nagymama és nyugdíjas tanító. A barátom ötlete volt, hogy a keletkezett szabadidő miatt írjak személyes blogot. Hamar megtetszett, és ráéreztem az írás ízére. Az elmúlt egy évben sok bejegyzést töltöttem fel a blogomba és felfedeztem, hogy novellák írása is kedvemre való. A...
Bemutatkozás :
Az Irodalmi Rádió szerzője. Kapcsolatom az irodalommal születésem óta tart, mivel magyar nyelv és irodalom szakos tanár anya gyerekeként nőttem fel. Gyakran hallottam gyerekként, unalmasabb óráimban: – Miért nem olvasol inkább? Ülj le és olvass! Mivel jó gyerek voltam, olvastam és olvasok azóta is. A könyvek hőseit magamban barátokká fogadtam....
Bemutatkozás :
Sárközi Levente az Irodalmi Rádió szerzője. 1976. március 20-án Erdélyben, Nagybányán láttam meg a napvilágot. A sors úgy rendelkezett hogy részben Nagybányán, másrészt Felsőbányán nevelkedtem. Egy év katonai szolgálatot követően Budapestre költöztem. Jelenleg Pécelen lakom, ahol feleségem mellett egy gyönyörű lánygyermek apukája is vagyok. Az irodalom már gyerekkorom óta jelen...
Bemutatkozás :
Szabó-Vincz Dóri vagyok az Irodalmi Rádió szerzője. Emellett anya, feleség, író, biológus, táncos és út-kereső. Gyerekkorom óta szenvedélyem az írás, amiben tizenéves koromban megteremtettem a számomra ideális világot. Azóta felnőttem, tapasztalatokkal gazdagodtam, belemélyedtem az önismeret és pszichológia világába. Szenvedélyesen kutatom az emberi sorsok mögött húzódó okokat, összefüggéseket, emellett igyekszem a...
Bemutatkozás :
Domokos Dominika vagyok, partoktól távoleső – a „magyar tengertől” minden bizonnyal – kis községből vettem nyakamba a nagyvilágot és költöztem fel Pestre. Azóta már eltelt majdnem három hónap és már majdnem úgy érzem, félig pesti vagyok. Ha ismerkednénk azt mondanám, kék, a hamburger, olvasok, írok, rajzolok. – azaz a kedvenc...
Bemutatkozás :
Novellistaként tekintek magamra, de ami azt illeti, most két regényem is aktív pályázatokon van és több, kisebb verset is írtam. Míg novelláim leginkább a halál és az őrület témáját dolgozzák fel, a regényeimben főként az érzelmekre és a mélyebb gondolatokra összpontosítok. Egyik álmom és célom, hogy a külföldi publikációk mellett...
Bemutatkozás :
A nevem Pomázi Katalin. Szolnokon élek családommal, akik első helyen vannak az életemben minden tekintetben. Az írás régi társam, gyógyír és legkedvesebb hobbim is egyben. Amikor jönnek a gondolatok, érzések, formát öltenek egy-egy vers alakjában. Novellákat is írtam már. A regényíráshoz még nem nőttem fel. Magyartanárként irodalom kedvelő személy vagyok,...
Bemutatkozás :
Nevem Halász Zoltán. 1957-ben születtem Pécsett. Az itt - jellemzően műszaki pályán - ledolgozott 46 év után immár nyugdíjasként szeretnék a mintegy két éves költői pályámon további szárnycsapásokat tenni.
Bemutatkozás :
Szekeres Henriett vagyok. Egy eldugott Baranya megyei kisfaluban Kákicson éltem több évtizeden keresztül. Már ekkor is számosan biztattak az írásra, köztük újságírók is, ám nem hittem el senkinek, hogy esetleg valóban van tehetségem. Majd 42 éves koromban bekerültem egy nagy létszámú intézménybe, mivel született és súlyos mozgáskorlátozottként jöttem a világra....
Bemutatkozás :
Adri vagyok, az Irodalmi Rádió blogszerzője. Főként novellákat, valamint „könyves-élményes” beszámolókat írok. Az irodalomra oly’ mértékben van szükségem, mint a vízre. Mivel nem szeretnék szomjazni, figyelek arra, hogy a legpörgősebb időszakban is tudjak kortyolni belőle. Az olvasás az a teremtett világom, amelyben megpihenhetek, feltöltődhetek, átérezhetek, tanulhatok… Az írás pedig az...
Bemutatkozás :
Változom, mert minden változik. Jövök valahonnan és valahova tartok. Mindig írni akartam, mostanra lett annyi élményem, hogy a szándékból tett legyen. Sosem érdekelt mitől nem megy valami, csak az, mitől igen. Az igeneket keresem.
Bemutatkozás :
Szarvasné Szabó Anna vagyok 1977-ben születtem Tiszaföldváron, egy alföldi kisvárosban szüleim középső lányaként. Első „verseimet” 10 évesen vetettem papírra és sok-sok éven át önkifejezésem, belső vívódásaim, küzdelmeim legfőbb kifejezőeszközei voltak. Az elmúlt egy évben családom és kollégáim biztatására küldtem be verseimet pályázatokra, remélve, hogy másoknak is örömet tudok szerezni, segítve...
Bemutatkozás :
Debrecenben születtem 1965-ben. A város elit iskoláiban pallérozódtam, de nem pallér, hanem orvos lettem 1990-ben. Bár lehettem volna oktató, maradhattam volna a Debreceni Orvostudományi Egyetem pályakezdője, az élet langyos hullámai egy vélt(?) volt szerelem szele szárnyán Sopronban vetettek partra. A szomorú, vizes síkon töltött idő után, a semmi ága előtt...
Telefonszám: :
20 9658424
Bemutatkozás :
Sziasztok, Horváth Attila, az Irodalmi Rádió szerzője. Budapesten élek, 54 éves leszek nemsokára. Hol is kezdjem? Hihetetlen, hogy blogszerzőnek jelentkezem / és immár 2.éve itt vagyok/ Nem írok verseket, csak néha megengedem magamnak, hogy az érzelmeim képekké váljanak, majd szavak formájában megjelenjenek. Annyi nagyszerű író, költő van kishazánkban, illetve csodálatos...
Bemutatkozás :
Kaszás István székesfehérvári közgazdász és idegenvezető vagyok. Tagja vagyok a székesfehérvári Vörösmarty Társaságnak. Írással gimnáziumi éveimben kezdtem foglalkozni, mikor is Kőnig Frigyes barátommal együtt írtunk vagy hét spirálfüzetnyi könyvet. A '90-es években Székesfehérvár közügyeivel, a hajdani koronázó templom maradékának megóvásával kapcsolatban jelentek meg cikkeim. Az utóbbi hét esztendőben novelláim a...
Bemutatkozás :
Mottóm: „A rohanó évekkel az életnek nincs vége… Csak ha elfogy a szó, elhal a zene, megtorpan a tánc, elapad a szeretet.” (R.K.) Az írás örömforrás és vallom, hogy nincs korhoz kötve. Magam is rátaláltam néhány éve, jóval túl az életem delén. Érlelte az idő, a végnélküli tapasztalás, az olvasóim,...
Bemutatkozás :
Budapesten születtem, itt tanultam, kémia-fizika szakos diplomát szereztem, dolgoztam tanárként, lett családom és unokám. Régóta dédelgetett álmom volt, hogy novellákat írjak életem érdekes eseményeinek felhasználásával a sok szakmai jellegű publikáció után. Elterveztem, hogy amint nyugdíjba megyek és lemennek a vállamról a munkából adódó terhek, feladatok, írni fogok. Már évekkel ezelőtt...
Bemutatkozás :
Szakály Szilvia az Irodalmi Rádió szerzője. Debrecenben születtem 1967-ben. Budapesten élek. Kislánykorom óta írok verseket, meséket, dalszövegeket, utóbbi időben novellákat is. Pályázatokra csak az utóbbi 3 évben küldtem főleg család, barátok biztatására sikerrel. Eddig már 13 kötetben jelentek meg több verseim, valamint novelláim is sikeresen szerepeltek: Szárnypróbálgatók országos antológiája 2021...
Bemutatkozás :
Szerényi Annamária vagyok. Budapesten élek. A humán és a reál évtizedek óta viaskodik az életemben. Mérnökként végeztem, nem idegen számomra a számok világa, de a betűk is jó barátaim, sok éve írok. Jelenleg a hétköznapjaim első fele a számoké, majd esténként és hétvégén a betűk veszik át a főszerepet. Többnyire...
Bemutatkozás :
Mindenekelőtt megemlítem, hogy boldog családban élek. Szeretteim támogatásukkal nagyban hozzájárultak az írás szeretetének ezen manifesztálásához. Polgári munkámat tekintve: az építőiparban tevékenykedem saját céget üzemeltetve, családi vállalkozás formájában. Hobbim, a zene hatására fantázia világomban megjelent történetek leírása. Pár éve kezdtem el foglalkozni novellák megalkotásával. Nagy hatással volt rám a korábbiakból jól...
Bemutatkozás :
Hogy ki vagyok? Magamról csak ezt mondhatom: Én vagyok az anyám egyik szeme fénye, az apám mini lánya, a nővérem idegesítő húgocskája, a nagyszüleim cserfes unokája. Én vagyok a tanáraim okos növendéke, a munkahelyem dolgos, de nagyszájú munkaereje. Én vagyok a barátaim titkainak tudója, ellenfeleim kemény bírálója. Én vagyok a...
Bemutatkozás :
Hódmezővásárhelyen élek; alföldi polgárnak születtem. Elsődleges szellemi területem a metafizikai gondolkodás. Újságíró a szakmám, szabadidőmben egyetemre járok: magyar-történelem szakot hallgatok.
Bemutatkozás :
Bujdosó Miklós Gábor vagyok. A „Tél és Karácsony 2022.” c. pályázatra küldött írásom óta nagy örömömre az Irodalmi Rádió állandó szerzője lehetek. Kis gyermekkorom óta olvasok és mesélek. Prózák, versek születtek kacskaringós életutam segítségével. Gyűjtöttem régi emlékeket idős emberektől és friss történeteket kaptam apró gyermekektől. Szállodákban dolgoztam és voltam kertész,...
Bemutatkozás :
13 éves korom óta írok verseket, időnként novella részleteket. Az írást egy terepiának is tartom egyben. Sokat tud segíteni egy embernek. Pakson lakom. Tanuló vagyok.
Bemutatkozás :
Mit tehet egy terapeuta, ha már annyi mindent tudni vél a lélek különös létezésének titkairól és arról, a még különösebb, egészen sajátos kapcsolatról, ahogy mindez az emberi személyiségen keresztül megpróbálja átverekedni magát? Mindeközben, pedig, mesélni akar, mesélni és mesélni.... Elmondani, hogy mit talált. Hogy Te is lásd, hogy Te is...
Bemutatkozás :
Vargyas Rozália vagyok, 2022 óta az Irodalmi Rádió szerzője, amit nyugdíjas éveim ajándékának tekintek. Jó érzés egy ilyen nagy, befogadó közösséghez tartozni, akik figyelnek egymásra, olvassák, hallgatják egymás írásait. Gyakorló magyartanárként a diákjaimat ösztönöztem pályázatírásra, és most nyugdíjasan én magam próbálkozom vele. Notórius pályázatíró lettem, amit meg is írtam egy...
Bemutatkozás :
Pályakezdő tollkoptató vagyok. Eltekintve a rendszerváltás utáni, néhányéves újságírói tevékenységemtől, mindeddig sikeresen ellenálltam az erős kísértésnek, hogy bármiféle, irodalminak nevezhető megnyilvánulásommal inzultáljam embertársaimat. Ám idősebb korára az ember szószátyár lesz és meggondolatlanná válik. Könnyebben enged a fehér papírlap és a betű csábításának. A könyvek iránti vonzódás és az irodalom szeretete...
Bemutatkozás :
Fejérvári Sámuel vagyok. 2012 decemberében születtem Solymáron. Jelenleg Pilisszentivánon lakom. 7 és fél éves korom óta írok verseket. A solymári Budapest School Általános Iskolában tanulok. A történetek és egyéb prózák írására fontos motiváció az iskolában a kreatív írás óra. 2022 tavasza óta verseket is zenésítek meg, főként gitáron játszom őket,...
Bemutatkozás :
Az írás számomra egy új szerelem. Néhány – a kisfiam számára kitalált – mesével indult a lavina. Aztán egy irodalomterápia ébresztett rá, hogy micsoda kifogyhatatlan eszköztár áll rendelkezésemre, hogy elmondjam mindazt, amit sehogy máshogy nem tudtam. A mesék mellett, a rövid novellák és versek így váltak az elmúlt időszakban az...
Bemutatkozás :
Gombos Boldizsár vagyok, 18 éves, 2022 februárjában jelentkeztem az Irodalmi Rádió "Szerelmemnek Bálint-napra" című pályázatára, ahol 3. lettem. Nagyon szeretem az irodalmat. Szerintem fontos a 21. század növendékeinek is betekintést nyerni az irodalom világába. Mások szerint tehetséges vagyok... Szeretek költeni:)
Bemutatkozás :
Óvodás koromban megtanultam csúnya krikszkrakszokkal írni, aztán úgy maradt... Mára papíron filológus vagyok, ha valami fáj, akkor költő (ha pedig azt akarom, hogy másnak is fájjon, akkor hobbiesztéta). Többek között Shakespeare, Tolkien, Bulgakov, Hesse, Pilinszky és T. S. Eliot tántoríthatatlan rajongója vagyok. Két regényem van tervben, de őket még metszegetem és...
Bemutatkozás :
Petes Gábor vagyok, 39 éves. Az Alföld déli részén, egy Kecel melletti tanyán élek a lányommal és a párommal. Gazdálkodásból és kereskedelemből élünk, valamint lelkesen gyakoroljuk/fejlesszük az önellátó életmódot, néhány másik családdal kalákában. Kilenc évesen jelent meg az első kis novellácskám a Keceli újságban, aztán tizennégy éves korom óta írok...
Bemutatkozás :
Budavári-Bókkon Andrea vagyok, de sokan csak “Bókkon Andi”-ként ismernek. 🙂 Az Irodalmi Rádió által kiadott antológiák közül a Rókaerdő c. kötetbe került be először az írásom, majd a karácsonyi pályázat próza kategóriáját sikerült megnyernem 2022-ben egy régi történettel. A novellám a Meleg szívek c. antológiában olvasható. Ezen kívül még a...
Bemutatkozás :
Gyermekkorom óta szeretek olvasni, tinikoromban voltak az első szárnypróbálgatásaim, akkor még kevesebb sikerrel. Sok évvel később egy élmény hatására ragadtam billentyűzetet. Azóta részt vettem néhány pályázaton, és műveim több antológiában is szerepelnek. Olvasni és írni is egyaránt szeretek a horror és dráma műfajokban, illetve nagyon szeretem a csattanós végkifejletet, ezért...
Bemutatkozás :
Baudentisztl Edit Erzsébet vagyok. Művésznevem Baudentisztl Edit : P.P.I. Kömlődön lakom két testvéremmel. Középiskolai tanulmányaimat Tatán fejeztem be. Első verseimet 15 évesen írtam. Egy egészségügyi intézményben megismerkedtem egy mostani költő társammal, aki buzdítására újra elkezdtem írni.
Bemutatkozás :
Felvidéki magyar vagyok, egy Kassához közeli községben lakom, Tornán, amely egykoron Magyarország legkisebb vármegyéjének a székhelye volt. Gépészmérnöki diplomám van, viszont néhány éve a pedagógusi pályát választottam. Emellett a helyi társadalmi életben is aktívan részt veszek, igyekszem a lehető legtöbbet megtenni a szlovákiai magyar kultúra ápolásáért, terjesztéséért. Helytörténettel is foglalkozom,...
Bemutatkozás :
Kilenc éves koromban csókolt homlokon a múzsa az életemnek egy igen nehéz periódusában. A versírás számomra nemcsak egy önkifejezési forma, hanem egy különleges földöntúli élmény, amelynek a segítségével ihlet formájában bizonyos üzeneteket tolmácsolhatok fentről a magam részére vagy a társadalom javára. Az általam írt versek mind úgynevezett lélekversek, melyek mély...
Bemutatkozás :
Szegeden születtem 1985-ben és azóta ebben a városban lélek a feleségemmel és a lányommal. A helyi egyetemen néprajztudományt hallgattam. Napjainkban főleg idegenvezetéssel foglalkozom, saját vállalkozásomban és csapatommal, szintén Szegeden. 2016 óta írok, a bölcsészkari tanulmányaim óta vonzódok komolyabban az irodalomhoz és az önkifejezéshez. Először a versekkel kezdtem, szívesen vallom ezt...
Bemutatkozás :
Budapesten születtem. Gyerekkoromtól szenvedélyem az olvasás, majd gimnazistaként társult hozzá az írás szeretete is. Jogászként harminc évet dolgoztam a közigazgatásban Nógrád majd Somogy megyében. A sorsom egy évtizede olyan irányt vett, hogy most végre lehetőségem van azt írni, amit mindig is szerettem volna. Eddig három regényem jelent meg (Helena Ladisla:...
Bemutatkozás :
Szabó Márta vagyok, 49 éves. Berettyóújfaluban születtem. Gyermekkorom óta szeretem a verseket. Kedvenc tantárgyam mindig is az irodalom volt. Az élet nehézségei, a testi-lelki fájdalom, a ritkán megélt, de csodás, apró örömök, a természet lenyűgöző szépsége, és a megterhelt szív súlya vezetett a versírás útjára, ami kivezetett a sötétségből a...
Bemutatkozás :
A nevem Tóth Lászlóné (írói név: T. Bernáth Panni), Budapesten születtem 1957-ben, azóta Perbálon élek. Szociális és egészségügyi területen dolgoztam több mint negyven évig. A munkám során nagyon sok embert, élettörténetet ismertem meg. Írásaimhoz sokszor a velük és általuk megélt élményekből választok témát. Szeretem az irodalmat a betűk csodás világát....
Bemutatkozás :
Nem vagyok más, csak egy törékeny angyalszív, harmatgyöngy a hófehér liliomon, szösszenetnyi „Szisszenet”. Egy létérzés, amit talán éreztél már… Egy pillanat, amit megéltél. Egy gondolat, ami már benned is megfogant. Angyali világralátás. Olvass, érezz, s fogadd magadba, ahogy szeretnéd…
Bemutatkozás :
Talán már büszkén mondhatom: író, költő és szerkesztő. A Dél-Alföldön és a Káli-medencében élek. Ihletet e két távoli környék mindennapi történéseiből merítek. Műveim már jelentek meg olyan antológiákban és peridokikákban is, ahol nem kellett fizetni
Telefonszám: :
+36307292655
Bemutatkozás :
Borján Márta vagyok, általános iskolai magyartanár és fejlesztő pedagógus. Székesfehérvár mellett egy kis faluban, Kőszárhegyen élek. Mindig nagyon szerettem a meséket, a verses meséket. Kisunokám érkezésekor kezdtem el verses meséket írni, és azóta is folyamatosan születnek kis történeteim, melyek többsége verses formájú, de már néhány prózai történet is szerepel közöttük....
Bemutatkozás :
Az írás jelentése számomra? Érzések, vágyak, félelmek, örömök, minden, ami vagyok, voltam, és lehetek még.
Bemutatkozás :
"írj úgy mint a jó írók, és élj úgy, mint a jó emberek"
Bemutatkozás :
Valódi nevem Kovács Károly, bár gondolkodtam azon, talán valami feltűnőbb név menőbb lenne. Egy majdnem épkézláb ötletem volt, ami a két nyomtatásban megjelent regénykém szereplőinek nevéből Ginseng Titusz lett volna, csakhogy a nevetéstől nem tudtam leírni, hát maradtam a réginél. Olyasminek, hogy hol lakom, és hogy ennyi, meg ennyi éves...
Bemutatkozás :
Kisgyermekes anyaként hosszú éveket töltöttem otthon, a séták és éjszakázások alatt pedig rengeteg regény, novella és egyéb írás körvonalazódott a fejemben. Nagy részük a fiókban vár arra, hogy formába öntsem, befejezzem, de írói munkásságom első mérföldköveként 2022-ben jelent meg A Tulipános kocsma című kisregényem, és büszkeséggel tölt el, hogy az...
Bemutatkozás :
Szeretettel köszöntök minden verskedvelő olvasót! Bemutatkozásként magamról: Miskolczi Ferenc vagyok, az Irodalmi Rádió szerzője. Jelenleg Tatabányán lakom. A munka és az irodalom mellett a sport szintén életem meghatározója. Gimnazista korom óta írok, főként verseket, hol hosszabb, hol rövidebb kihagyásokkal. Sokáig csak az asztalfióknak írtam. Majd 2021 októberétől publikáltam az Amatőr...
Bemutatkozás :
Az alkotás valami pluszt ad ebben a rohanó világunkban, felszabadítóan és nyugtatóan hat a lelkemre. A belső világomat mutatom meg így. Az érzelmeimet előhívom, láthatóvá teszem. Akik értik a sorok között a mélységet is látják, érzékelik. Alázattal várom mindig, hogy legyen időm az írásra, és nagy nyugalmat érzek általa. Mindenkinek...
Bemutatkozás :
Gudmon Erika vagyok. 1978-ban születtem Budapesten, gyermekkoromat Ócsán töltöttem. 2007 óta élek Siklóson férjemmel és két gyermekemmel, ahol stúdiómban rekreációs sportfoglalkozásokat valamint női köröket vezetek. Írásaimat legtöbbször az élet adta történetek inspirálják. Ezek fodrozódnak, alakulnak, színesednek bennem, majd születnek újjá novelláim formájában, hogy aztán tovább dolgozhassanak az őket befogadókban. 2023-ban...
Bemutatkozás :
Pigniczki Ágnes vagyok, 1956-ban születtem, Budapesten. Gyermekkoromat Balástyán és Kecskeméten töltöttem, most Debrecenben élek. Hétköznapi ember vagyok. Ha valami feldühít, a mérgemet írásban adom ki. Ha valamin meghatódom, írásra lendül a kezem. Így néha vers, máskor novella kerül tollhegyre, vagy egy újságcikk. Néhány évig külsős voltam egy napilapnál, aktuális hírekről,...
Bemutatkozás :
Orosz Krisztián vagyok, gépészmérnök, közgazdász. 1993-ban születtem Hajdúnánáson, jelenleg Mosonmagyaróvár közelében élek. Az irodalom és a történelem már kiskoromtól fogva élénken érdekelt, így igencsak könyvközpontú gyerekkorom volt, amit az akkoriban a különféle történetekkel teleírt füzethegyek is igazoltak. Azonban a szakközépiskola, a műszaki irány felé orientálódásom megakasztotta ezt az erős humán...
Bemutatkozás :
Lelkes Lilla az Irodalmi Rádió szerzője. Molnár Máriának hívnak és Lilla a művésznevem. Néhány éve írok verseket és most érzem úgy, hogy eljött az ideje kilépni velük a nyilvánosság elé. Szeretnék majd könyvet írni, először felnőtteknek szóló versekkel, utána pedig gyerekeknek mesekönyvet. Gyermekkoromban sok évig mesemondó voltam az általános iskolában....
Bemutatkozás :
Oláh Tímeának hívnak Az Irodalmi Rádió egyik szerzője vagyok. 1978-ban születtem Budapesten. A művészet már gyermekkoromban is éltető nedű volt számomra, de kibontakozni pár éve sikerült igazán. Gyermekkorom óta foglalkozom írással. Főként a versek iránya mozgatott meg, de novelláim is vannak. Témáim leginkább romantikus hangvételben íródnak, de van horror témám...
Bemutatkozás :
2002. december 17-én születtem Debrecenben. Karcagon nőttem fel, a Karcagi Nagykun Református Gimnáziumban érettségiztem. Jelenleg az ELTE Bölcsészkarán vagyok régész szakos hallgató. Általános iskolás korom óta írok verseket, a prózával a gimnáziumi éveim alatt kezdtem el a foglalkozni. Eddigi megjelenéseim: 2022 Szavak nélkül c. antológia 2021 Ajándék c. antológia 2021...
Bemutatkozás :
Mióta hét évesen megtanultam a betűvetés művészetét, attól fogva szakadatlanul foglalkozom történeteim leírásával. Akkoriban a cicáimról írtam tanulságos történeteket, azóta viszont komolyabb témák felé húz a szívem. Az ihlet és a szorgalom azóta is kitart és mint az szekrényeim, úgy az elmém is történetekkel van tele.
Bemutatkozás :
Budavári Zoénak hívnak. Az írás, a történetalkotás mindig is az életem része volt. A gondolataim történet-logika szerint áramolnak, ez szinte magától történik, a részemmé vált, e nélkül el sem tudnám képzelni magam. Mielőtt elkezdenék leírni egy történetet vagy egy verset, általában igyekszem megismerni. Milyen a hangulata? A ritmikája? Milyen kifejezések...
Bemutatkozás :
Gyermekkorom óta szeretem az irodalmat. Gyógypedagógusként mentem nyugdíjba, jelenleg hitoktatóként tevékenykedem. A hosszú évek során megélt és megtapasztalt események, hatások papírra vetésének most lett az életemben helye és ideje. A szívem mélyéről jönnek a gondolatok akár prózát, akár verset írok. Minden leírt mondattal kiadok egy darabot a lelkemből, ami hol...
Bemutatkozás :
A nevem Kurucz Árpád. 1962-ben születtem Budapesten, azóta itt élek a párommal és négy gyerekünkkel. Most, hogy a gyerekek már felnőttek, több szabadidőm van, körülbelül három éve foglalkozom  írással. Nincsenek művészeti tanulmányaim, technikusi szintű műszaki végzettségem van. Autóbusz vezetőként dolgozom. Kiskorom óta szeretek olvasni. Kedvenc íróimtól igyekszem ellesni a fortélyaikat....
Bemutatkozás :
Művészetem célja, hogy az embereket feltöltsem élményekkel, ismeretekkel. Úgy érezzék, érdemes volt felkelni ma is verseim elolvasása után. Foglalkoztat a lélek, az emberi érzelmek, életcélok és életfeladatok, a közélet és a hétköznapok. Diplomás festőművész vagyok, verseket és rövid novellákat írok.
Bemutatkozás :
Szanyi Ildikó az Irodalmi Rádió szerzője. Saját honlapom: www.szanyiildiko.hu „Eltűnhetünk szép csendben, mintha soha itt sem lettünk volna. Óvatosan, lábujjhegyen is kiosonhatunk ebből a világból, de mennyivel menőbb már, ha fennmarad a neved egy könyvön, egy festményen vagy egy épületen. Vagy bárhol. A lényeg, hogy nem felejtenek el egészen. És...
Bemutatkozás :
Szolnokon születtem. Általános iskolámat és a középiskolai tanulmányaimat is Kisújszálláson végeztem. Már az általános iskolában is kiváló könyvtárosok, tanárok támogatásával írtam verseket. Számomra mindig fontos volt az érzelmi mondanivaló, az idősek tisztelete. Középiskolai újságban, majd a városi újságokban jelentek meg verseim. Kisújszállás Csukás Istvánnak, a város szülöttének jelentetett meg egy...
Telefonszám: :
06204091003
Bemutatkozás :
Hajdúnánáson születtem 1980-ban. 1999-ben, az érettségi vizsga után Budapestre költöztem, és az ELTE Tanítóképző Főiskolai Karán szereztem diplomát. Az írás folyton jelen volt az életemben, hol olvasói levelekre válaszoltam egy ifjúsági magazinnál, hol pedig cikkeket írtam egy internetes magazinnak. 2010-ben vetettem papírra első verses próbálkozásaimat, de az igazi áttörést a...
Bemutatkozás :
Kormány Gábor vagyok, egy kis faluból Körösnagyharsányból származom, szüleim innen költöztek fel Budapestre. Jelenleg Békéscsabán lakom, négy gyermekem van, akik már felnőttek, feleségemmel boldog házasságban élünk már több mint 37 éve, a vers szeretete és az irodalom gyermekkoromtól végig kísérnek, Vajda János, Falu Tamás, Reményik Sándor, Peterdi Andor, Baranyi Ferenc...
Bemutatkozás :
Nevem: Lőrincz Miklós, Szentgotthárdon születtem 1956-ban. Jelenleg is itt élek és tanítóként telnek napjaim. Gyerekversek írásával több évtizede foglalkozom. Ez a korosztály nagyon őszinte, kritikus és hálás. Öt kötetem jelent meg ezidáig és tizenkettő antológiába is sikerült bekerülni verseimmel. Legutóbb az Irodalmi Rádió karácsonyi antológiájában vehettem részt alkotóként. Nagyon bízom...
Bemutatkozás :
Progner László az Irodalmi Rádió szerzője Egy borsodi kohászvárosban kezdett el ketyegni a számlálóm 1963-ban. Itt nőttem fel, itt ismerkedtem meg a világgal, itt tanultam és ide kötnek baráti és családi kapcsolataim is. Számtalan helyen megfordultam már, külföldön és belföldön egyaránt. Tapasztalatot, tudást, élményeket gyűjtöttem éveim számának gyarapodása közben. Sok...
Bemutatkozás :
Somosi Luca vagyok. Hobbim az írás, olvasás és a zongorázás. A kedvenc tantárgyaim az iskolában a magyar és a kémia. Két idézet áll a leginkább közel hozzám, mely bemutatkozásnak is beillene. Az egyik, hogy „olyan lesz a jövő, amilyen a ma iskolája”, a másik, melyet gyakran tapasztalok is, az az,...
Bemutatkozás :
Ígéretes költő és prózaírói kezdés után az újságírás felé fordult. Két évtizeden át a Heves megyei napilap tárcaírója színikritikusa. Könyvet írt az egri színházról, a megye képzőművészeiről, és az évezred közösségi házáról. Közreműködött az Új Hevesi Napló szerkesztésében, rendszeresen publikál az Agriában. Első lett a Perspectiva Nova női irodalom pályázatán...
Bemutatkozás :
Bende Erika a nevem, 1968-ban születtem. Csepelen élek családommal. Fiatalon kezdtem verseket írni, a suliban alkalmakra szívesen alkottam. Mindig is vonzott az üres papír, hogy valami széppel kitöltsem. Virágokat rajzoltam rá és verseket, történeteket írtam, ami úgy eszembe jutott. Mindig örömmel tölt el, ha valami szépet alkotok. Ezért az írás...
Bemutatkozás :
R.A. Gabrielinnek hívnak, 1985 októberében láttam meg a napvilágot Miskolcon. Első versemet édesanyám elbeszélése szerint egyéves koromban énekelgettem el neki, jómagam erre természetesen már nem emlékszem. A versírás tizenéves koromtól kísért a mindennapokban, eleinte főként szerelmi vágyakozástól hevítve, később lét-filozófiai témákat érintve, majd Isten iránti áhítattal átitatva, mint az Istennel...
Bemutatkozás :
Andropov elvtárs sem gondolta, hogy az ő temetése napján fogom először ökölbe szorított kézzel az égbe kiáltani a felnőttek számára értehetetlen nyelven, megérkeztem. Apám örömét csak a bevezetett szesztilalom tépázhatta volna meg, de pult alatt a jó emberek mindig egymásra találnak. Felvidék magyar ajkú fellegvárában, Dunaszerdahelyen koptattam az iskolapadok első...
Bemutatkozás :
Bemutatkozni másoknak számomra sosem könnyű, hiszen amit magamról fontosabbnak érzek elmondani, másnak lehet érdektelen. De azért megpróbálom. 1978. június 28-án születtem Karcagon, a Nagykunság „fővárosában". Általános és középiskolámat itt végeztem helyben. Gyermekkorom rengeteg olvasással telt, az orosz klasszikusokon keresztül, Jókain és Adyn át egészen Nemeréig és Stephen Kingig mindenevő voltam....
Bemutatkozás :
Hetvenes éveim végét fogyasztó Vízöntő vagyok. Hajóson születtem 1946. február 13-án. Kedvelem az irodalmat, annak minden megjelenési formáját. Írással nyugdíjazásom után kezdtem foglalkozni, első írásaim a Napvilág Íróklub oldalán jelentek meg. 2018. évben Földi Hívság-Eltűnt idők címmel jelent meg első kötetem. 2020. évben a Raszter, illetve a Pegazus kiadó antológiáiban...
Bemutatkozás :
Taktoma (Takácsné Tóth Márta) Unokáim kérésére szoktam meséket kitalálni. Altalában 6-8 dolgot adnak meg, pl. helyszín, szereplő vagy tárgy, és ezeknek a mesében szerepelniük kell, Sajnos elég ritkán írom le őket. Alkalmanként verseket írok, ha valami inspirál. Rajzolok, festek, a Paks Városi Vegyeskarban énekelek. Számukra több idegen nyelvű darab magyar...
Bemutatkozás :
Sivár életünk ódon taposómalmában szürkévé őrlődő hétköznapjainktól megfáradt szellemünk végső mentsvára. Bizonyára mindenki számára létezik ilyen, számomra ez nem más, mint az írás. Nevem Szekrényes Gábor, melyből kirakható a Kényszeres Bogár anagramma. Habár alapvetően a szabad akarat létezésében hiszek, azt is hajlamos vagyok elfogadni, hogy nincsenek véletlenek, s időnként valami...
Bemutatkozás :
A versírás már több mint egy évtizede kisér az utamon, melynek ma már szerves része lett az életemnek. Három gyermek édesanyjaként, körzeti nővérként élek Dunaújváros mellett egy szép kis községben. Több antológiában jelentek meg írásaim, s a Magyar Irodalomtörténeti Társaság jubileumi 2023-as "Szárnypróbálgatók" országos antologiai pályázatán Bronz oklevéllel ismerték el...
Bemutatkozás :
Balla Adrienn vagyok, Taksonyban élek férjemmel. Építőmérnökként végeztem jelenleg is kivitelezésben dolgozom. Kedvelt időtöltéseim közül kiemelném a kertészkedést, horgászást, olvasást és az amigurumi horgolást. Gyerekkorom óta foglalkoztat az írás. Verseimnél főbb szempont a pozitív gondolkodás, akkor is, ha épp nem minden gyönyörű.
Bemutatkozás :
1981-ben születtem Karcagon, nem tudom, van e jelentősége, de ugyanebben az évben debütált a „The Evil Dead” is. Miért emelem ki a bemutatkozásomban? Mert számomra egy meghatározó mű, és ezzel el is árultam vonzalmam a műfaj iránt. Gyerekkoromban rengeteget olvastam, akkor alakult ki bennem az, hogy valami maradandót alkossak. Az,...
Bemutatkozás :
Bánlaky László vagyok. 1932-ben születtem, Székesfehérváron. Szüleim nem voltak gazdagok, de módos polgárnak számítottak. Gondtalan, vidám gyermekkorom volt. A jólétnek 1945-ben vége szakadt, megtanultam a nélkülözést is. 1951-ben érettségiztem Nagykanizsán, utána szüleimmel pesti polgárok lettünk. A Pedagógiai Főiskolán matematika-kémia/fizika szakot végeztem. Tanárként dolgoztam, majd iskolaigazgatóként, 2001-ig. Akkor, 48 munkában töltött...